نامه500مسئول بسیج دانشجویی نشست خط امام به جریانات جوان مؤمن و انقلابی کشور؛

جریاناتی سابقه دار بدنبال ارائه تصویری کاریکاتوری از خط امام هستند

500 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور حاضر در نشست خط امام ، خطاب به جریانات جوان مؤمن و انقلابی سراسر کشور اعلام کردند:بر همه جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور واجب است است در مقابل روند عملیاتی که ماهیت نظام را هدف قرار داده است به صورت ویژه به رسالت تبیین،روشنگری و آگاهی رسانی به آحاد جامعه بپردازند.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۰۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارشخبرگزاری بسیج، 500 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور  حاضر در نشست خط امام، خطاب به جریانات جوان مؤمن و انقلابی سراسر کشور نامه ای منتشر کردند.
متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران و خواهران
ما اکنون در زمانه ای قرار گرفته ایم که  رهبر معظم انقلاب از آن با نام پیچ  مهم تاریخی یاد کرده‌اند. روزها و سال‌های پیشرو (پیچ تاریخی) برای جمهوری اسلامی بسیار حیاتی است. نه تنها ایران بلکه همه‌ی قدرت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای سعی می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های خود، از این آشفته‌بازار جهانی و منطقه‌ای بیشترین امتیاز ممکن را برای تعیین جایگاه خود در نظم جدید بین‌المللی به دست آورند.
امروز ملت‌های مسلمان و مستضعفین عالم بیش از هر زمان دیگری به تکاپو افتاده اند و شعار عدالت طلبی و آزادی‌خواهی را فریاد می‌زنند. این فریاد، انعکاس صدای انقلاب اسلامی است که از فاصله های دور و نزدیک در گوشه گوشه دنیا به گوش میرسد. در طلیعه پیروزی‌های بزرگ و نمود های علنی غلبه تفکر انقلابی در این چند دهه  هنوز در پیش روی ما گردنه هایی  وجود دارد، موانعی هست، هنوز خیلی‌ها به کمین‌ نشسته اند تا  این بار با راهبرد نفوذ و استحاله از درون ، انقلاب اسلامی را از محتوی تهی کنند تا آنجا که جز پوسته‌ای از این انقلاب باقی نماند.
 که لازم است با توجه به این موضوع چند نکت‍ه ای را در این باب بیان کنیم:
 
1.امروز شاهد  تنظیم حجم عظیم معاهدات و قراداد های داخلی و خارجی که در دایره امور محرمانه تعریف شده اند هستیم که برخی از آن ها علاونه بر زیان ها و خسارات جبران ناپذیر بر منابع و توان داخلی کشور، در تغییر ماهیت و رفتار نظام و همچنین کم اثر کردن اهرم های  قدرت کشور، نقش به سزایی دارد؛ مسائلی مانند قراردادهای نفتی ، fatf، برنامه ششم توسعه، خصوصی سازی آموزش و پرورش، برجام، افزایش مناطق آزاد و مسائلی از این دست که نیاز به بررسی های ویژه دارد و عدم پرداختن به آن ها و عدم قرار گرفتن این مسائل در الویت های مطالبه جبهه جوانان انقلابی در مسیر آینده انقلاب اسلامی تاثیر به سزایی خواهد داشت . بر همه دلسوزان و علاقه مندان به آرمان های انقلاب علی الخصوص جریان جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور واجب است تا در مقابل این روند عملیاتی که ماهیت نظام را هدف قرار داده است به صورت ویژه به رسالت تبیین ،  روشنگری و آگاهی رسانی به آحاد جامعه بپردازد. مسلما فرزندان امام روح الله حافظان ابدی اصالت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ماند و اجازه نخواهد داد  با تصمیماتی از این دست ظرفیتها و و اهرم های قدرت نظام تحت الشعاع  قرار بگیرد.

2.خط امام و تفکر حضرت روح الله به عنوان یکی از منابع اصلی شناخت و تدوین مبانی اصیل انقلاب اسلامی شناخته میشود  و تمامی شاخصه های انقلابی گری و همه آنچه که امروز حوزه رسالت ها و تکالیف ما را مشخص میکند را میتوان در  منظومه فکری حضرت امام جست و جو کرد و به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای در صورت تحریف این خط ارزشمند ملت ما سیلی سختی خواهد خورد. در وانفسای صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم و بر افراشته شدن پرچم عدالتخواهی و آرمانگرایی در بین جوانان ممالک اسلامی و در بین سایر ملت‌های مستضعف  متاسفانه شاهد جریان های عمدتا سابقه دار در جمهوری اسلامی هستیم که مسیر تحریف خط اصیل انقلاب را در پیش گرفته اند و در صدد هستند که از امام به عنوان بنیانگذار و راهبر اصلی این حرکت ارزشمند یک تصویر کاریکاتوری ارائه کرده و حضرت روح الله را به نفع منافع و مقاصد خود مصادره کنند . در این شرایط به نظر میرسد بازخوانی خط اصیل اسلام انقلابی با توجه سیره حضرت امام روح الله توسط جریان جوانان مومن و انقلابی که هم پویایی لازم و انگیزه کافی دارد و هم بیش از هر قشر دیگری نسبت به تحقق فرآیندهای انقلاب اسلامی جهت نیل به سمت ایجاد تمدن اسلامی دغدغه داشته و پیگیر آن است ، ضروری به نظر میرسد . حاشا و کلا که ما افسران جوان جنگ نرم زنده باشیم و افرادی بتوانند امام را به گونه ی دیگری به مردم عرضه کنند. ما دست این ناخلفان را از تعدی به آرمان های انقلاب و حقوق مردم کوتاه خواهیم کرد.

3.امروز جهت مقابله با تمامی جریانات تحریفی و معارض با انقلاب اسلامی چه دشمنان قسم خورده خارجی و متصل به استکبار جهانی و چه جریانات غیر انقلابی درون نظام نیازمند یک هم افزایی و وحدت جدی در راه دفاع صریح و بدون تقیه از نظام بین تمام گروه‌های انقلابی علیرغم تمام اختلاف سلیقه‌ها است.  

4.کی از ویژگی امام عظیم الشان ما این بود که" ما می توانیم" را زیر سایه‌ سلطه‌ستیزی به ملت ما آموخت. مستکبرین دنیا و آنهایی که از قبل از تولد انقلاب و در سال‌های ابتدایی آن و در زمان جنگ می گفتند نمی شود و نمی توانید، دیدند که شد و توانستیم. امروز در گوشه و کنار کشور شنیده میشود برخی مسئولین صدای "نمی‌توانیم" برآورده‌اند. آقایان مگر تاریخ انقلاب را نخوانده‌اند که افاضه می‌کند ما نمی‌توانیم در مقابل قدرت‌های دنیا بایستیم.
 
 انقلاب ما عینیت تمام و کمال "ما می‌توانیم" در آن دنیای انحصاری‌ِ دوقطبیِ فروخفته در ظلمت بود.  حال که آن روزها که گذشته است و دیگر ابرقدرتی در کار نیست و دنیای امروز تغییر کرده است و انقلاب اسلامی پس از  سی و اندی سال به یک درخت تنومند تبدیل‌شده است و همه خاورمیانه را فراگرفته و از یمن تا فلسطین تا غرب آسیا و غزه و شمال آفریقا گسترش یافته و همان حرف‌هایی که امام (ره) می زد محقق شد. اکنون ما نمیتوانیم برای ملت ما معنایی ندارد. ماسال‌ها پیشتر از این شاخ غول را شکسته‌ایم، ما را از این بچه گرگ‌ها هراسی نیست... 

اگر مسئولی توانایی کشیدن بار مسئولیت در این انقلاب را ندارد میدان مبارزه را به جوانان انقلابی بسپارد. ما قول خواهیم داد که اصول مبارزه را به آن پیرمردهای محافظه‌کار خسته از مبارزه یاد بدهیم.

5.برخی به ما می‌گویند شما فقط شعار پوچ می‌دهید و مرگ می‌گویید و نفی می‌کنید سایر قدرت‌ها را. ما به آن‌ها جواب می‌دهیم که انقلابیون و آزادی‌خواهان و مجاهدین در گوشه گوشه دنیا با تأسی از همین شعارها کمر مستکبرین را شکستند و خاری در چشم این‌ها شدند. از دل همین شعارها چمران‌ها، مغنیه‌ها و صدها و هزاران چریک و مجاهد برخاست که استکبار را در گوشه گوشه دنیا به زانو درآورد.

امروز ما باید تمام توان خود را برای جهاد در همه عرصه‌ها آماده کنیم (اراده خداوند بر پیروزی مطلق انقلاب اسلامی است هرچند که دشمنان دست از دشمنی خود برنمی‌دارند. حال وقت آن است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان انقلاب اسلامی مادر که فرزندانش یکی یکی در حال تولد هستند، با تمام توان اقتصادی، نظامی، علمی، فرهنگی و رسانه‌ای در جهان آماده حضور و جهاد باشد.

ما ندای دشمن‌ستیزی خود را به گوش خفتگان خارجی و در خواب ماندگان داخلی می‌رسانیم که ما جوانان انقلابیِ فرزندان انقلابی امام روح‌الله (ره) و سربازان امام خامنه ای (مذ ظله العالی) اکنون محکم‌تر از پیش ایستاده‌ایم و مصمم هستیم دنیا را از لوث وجود استکبار پاک کنیم. در این مسیر یا دست یکدیگر را از شوق این پیروزی خواهیم فشرد یا به آن شادی عظیم تر خواهیم رسید و شهادت را در آغوش خواهیم کشید که در هر صورت پیروزی از آن ماست.

وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ   
ارسال نظرات
آخرین اخبار