مدیرکل آب و فاضلاب روستایی اردبیل:

تکمیل مجتمع های آبرسانی شهرستان نیر با 44 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی اردبیل گفت: پروژه‌های آبرسانی با سرمایه‌گذاری 44 میلیارد ریالی در نیر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، محسن قنبری در جریان بازدید از مجتمع شهید محمدزاده نیر اظهار کرد: در شهرستان نیر در 10 روستا با یک‌هزار و 400 نفر اهالی ساکن در این مناطق پروژه های آبرسانی اجرا می شود و این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 44 میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل سه مجتمع آبرسانی در نیر خبر داد و بیان کرد: مجتمع‌های آبرسانی در نقاط مختلف استان به سرعت در حال تکمیل است و در کنار آن تک پروژه‌های آبرسانی نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

قنبری با یادآوری اینکه قطعاً با تخصیص اعتبارات امسال روند اجرا سرعت می‌گیرد، اضافه کرد: ما در مناسبت‌های پیش رو سعی می‌کنیم به محض تکمیل پروژه آنها را افتتاح کنیم تا ساکنان مناطق مختلف از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه‌های آبرسانی به روستاها در حال انجام است و تا پایان امسال ساکنان 130 روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این پروژه‌ها با 340 میلیارد ریال اعتبار در جای جای استان اردبیل در حال اجراست تا ساکنان این روستاها از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

قنبری تصریح کرد: با تکمیل شدن این پروژه‌ها 33 هزار نفر از جمعیت روستایی مناطق مختلف استان اردبیل از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار