حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: ائمه جماعات باید به مسئولیت صدر درصدی خود عمل کنند و در همه مسائل امام باشند در علم ، تقوا و دیگر مسائل؛ یک امام جماعت پرچم دار حرکت های فرهنگی و الگوی مردم است.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جماعات مساجد و چگونگی توسعه بنیه های فرهنگی و اجتماعی در پایگاه های بسیج مساجد گفت: تمام راهکار های تقویت مساجد و بنیه های فرهنگی و اجتماعی مساجد در سخنان مقام معظم رهبری موجود است.

وی افزود: امام جماعت باید امام مسجد و امام و پیشرو مردم باشد نه اینکه فقط برای برگزاری نماز در مسجد حاضر شود.

این نماینده مجلس بیان داشت: ائمه جماعات باید به مسئولیت صدر درصدی خود عمل کنند و در همه مسائل امام باشند در علم ، تقوا و دیگر مسائل.یک امام جماعت پرچم دار حرکت های فرهنگی و الگوی مردم است و اگر مردم به این الگو بودن او اعتقاد پیدا کنند می توانند ارتباط قلبی با امام جماعت مسجد خود برقرار کنند.

سلیمی یادآور شد: امام جماعت درباره تمامی مسائل مرتبط با حوزه مسجد باید توجه جدی داشته باشد مثلاً از مردم احوال پرسی کند به عیادت بیماران محله خود برود و پناهگاهی برای فقرا و مستمندان باشد و نقش آفرینی خود را با مهربانی به حداثر میزان خود برساند.


ارسال نظرات