رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

اشتغالزایی 500 نفر طی هفته دولت در زنجان

واحد صنعتی با 500 نفر اشتغالزایی طی هفته دولت در زنجان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شش واحد صنعتی با 500 نفر اشتغالزایی و سرمایه گذاری 6500 میلیارد ریال طی هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی در 2 شهرستان ابهر و زنجان به بهره برداری می رسد.

مهندس ناصر فغفوری افزود: راشا کاسپین ایرانیان، فولادکاران افق ، کیان فولاد، کیا شیمی زنجان، صنایع سیم و کابل نور زنجان و شرکت خوراک دام و طیور از جمله پروژه های آماده بهره برداری در زنجان طی هفته دولت محسوب می شوند.

وی یادآورشد: برای راه اندازی راشا کاسپین ایرانیان که 250 نفر اشتغالزایی مستقیم به دنبال دارد، چهار هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

فغفوری اظهار کرد: برای راه اندازی فولادکاران افق که 120 نفر اشتغالزایی به همراه دارد، یک هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با راه اندازی کیا شیمی زنجان با 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای 73 نفر اشتغالزایی می شود.

فغفوری ادامه داد: صنایع سیم و کابل نور زنجان 62 میلیارد ریال سرمایه گذاری دارد که با بهره برداری از آن برای 20 نفر اشتغالزایی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای راه اندازی شرکت خوراک دام و طیور 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که بهره برداری از آن 15 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: شرکت راشا کاسپین ایرانیان با ظرفیت 150 هزار تن، به تولید انواع کاغذ و مقوا اقدام می کند.

فغفوری ابراز کرد: شرکت فولادکاران افق با ظرفیت 200 هزار تن انواع آلیاژهای خاص تولید الکترود را تولید می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شرکت کیان فولاد انواع میلگرد آجدار با ظرفیت 200 هزار تن و شرکت کیا شیمی زنجان 70 هزار تن انواع روغن و حلال های صنعتی را تولید می کنند.

وی افزود: صنایع برق و سیم و کابل نور زنجان انواع سیم و کابل با ظرفیت سه هزار و 100 تن و شرکت خوراک دام و طیور با ظرفیت پنج هزار تن خوراک آماده طیور تولید می کنند.

واحدهای صنعتی راشا کاسپین ایرانیان، کیا شیمی زنجان، شرکت خوراک دام و طیور و صنایع سیم و کابل نور زنجان در شهرستان زنجان و شرکت های فولاد کاران افق و کیان فولاد در شهرستان ابهر قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار