خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جشنواره مالک اشتر علاوه بر قدردانی از بهترین مدیران مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه یک همگرایی و بازخوانی ماموریت ها و رسالت ها است.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی صبح امروز در دیدار مجموعه نمایندگی های ولی فقیه در سپاه استان و شهرستان ها با حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت:همه ساله در اوایل شهریور ماه کل مدیران نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه را برای حضور در جشنواره مالک اشتر دعوت می کنیم .

وی با بیان اینکه ششمین جشنواره مالک اشتر در دو سطح برگزار می شود گفت: یک سطح رده های برتر نمایندگی سپاه های استانی است که مهرماه به صورت کشوری برگزار می شود و سطح دیگر هم در نمایندگی سپاه استان برای رده های برتر نواحی و نیروها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جشنواره مالک اشتر صبح امروز دوم شهریور ماه با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد و تا بعد از ظهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با الگو قرار دادن شخصیت مالک اشتر این یار صدیق مولا امیر المومنین (ع) این برنامه اجرا می شود افزود: در این جشنواره از مدیران کارآمد تر که در آن مولفه هایی که در عهدنامه امام علی(ع) به مالک اشتر بیان شده توانسته اند در طول سال موفقیت های بیشتری کسب کنند تجلیل می شود .

نوفرستی عنوان کرد: این برنامه علاوه بر قدردانی از بهترین مدیران مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه یک همگرایی و بازخوانی ماموریت ها و رسالت هایی است که در آغاز این جشنواره با دیدار نماینده ولی فقیه در استان نصیب ما شده و تجدید عهد با ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: در این جشنواره از کلیه مدیران ، معاونت ها و حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج تعداد 72 نفر تجلیل و تشویق می شوند که این تعداد از حوزه ها و پایگاه ها به دلیل تقویت بنیه اعتقادی و دینی در بسیجیان بیشتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها