به‌منظور تکریم،تعظیم و تجلیل از ایثارگران، 15 هزار و 599 مورد دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۰۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تعداد گلزارهای ساماندهی شده را 695 گلزار عنوان کرد و ادامه داد: در هفته دولت 9 گلزار شهدا در استان افتتاح و بازگشایی می‌شود.

عباس‌علی رضایی با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر کارمند، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با صداقت و اخلاص خود، خدمات ارزنده‌ای را به ایران اسلامی عرضه کردند که در تاریخ کشور ما ماندگار و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت مزار مطهر شهدای مازندران عطرافشانی می‌شود، افزود: به‌منظور تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و بیعت با ولایت، همزمان با روز کارمند و گرامیداشت هفته دولت، صبح روز پنج‌شنبه چهارم شهریورماه، آیین غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با حضور کارکنان دستگاه‌ها و ادارات در گلزارهای شهدای استان برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: 206 نفر از جانبازان در کمیسیون حالت اشتغال، 878 نفر از ایثارگران در طرح ساماندهی مسکن و به‌منظور حمایت شغلی از جامعه هدف، 88 نفر از فرزندان ایثارگران تحت عنوان آموزش کارورزی مورد حمایت بنیاد قرار گرفتند.

برادر شهیدان رضایی ایثارگران استفاده‌کننده از بیمه عمر را 72 هزار و 82 تن عنوان کرد که همه این فعالیت‌ها در طول دولت تدبیر و امید انجام گرفته است.

وی با اشاره به طرح سپاس، گفت: به‌منظور تکریم و تعظیم و تجلیل از ایثارگران، 15 هزار و 599 مورد دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح استان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: به‌منظور حل مشکلات ایثارگران، 6 هزار و 492 نفر از این افراد از وام صندوق شاهد بهره‌مند شدند.

این مسؤول با اشاره به عملکرد حوزه فرهنگی، افزود: 2 هزار و 89 نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی محبین‌الرضا(ع)، قم و یاد عزیزان (بازدید از مناطق جنگی) اعزام شدند.

عباسعلی رضایی خرم آبادی با اعلام موفقیت ایثارگران در زمینه فعالیت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: 36 نفر از ورزشکاران شاهد و ایثارگر در عرصه ملی و بین‌المللی موفق به کسب مدال شدند.

وی تعداد تولیدات رادیویی و تلویزیونی در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا را 17 هزار و 534 دقیقه عنوان کرد که با هماهنگی بنیاد مازندران و مرکز صدا و سیما استان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به عملکرد حوزه بهداشت و درمان بنیاد اشاره کرد و گفت: به‎منظور ارائه خدمات درمانی، برای 53 هزار 122 نفر از ایثارگران دفترچه بیمه درمانی صادر شده است.

این مسؤول با اشاره به کمیسیون پزشکی ایثارگران، اظهار کرد: 3 هزار و 820 نفر از ایثارگران و جانبازان شهرهای استان برای تعیین درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی شرکت کردند و 9 هزار و 439 نفر از ایثارگران استان از خدمات پزشکی پایش سلامت بهره‌مند شدند.

رضایی با اشاره به عملکرد اطلاع‌رسانی این اداره‌کل، خاطرنشان کرد: در خصوص بنیاد شهید مازندران در راستای اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و به منظور ارتباط و تعامل بیشتر با رسانه‌ها در سایت‌ها، جراید و خبرگزاری‌های استان 2 هزار و 700 و در سایت ایثار یک‌هزار و 380 مورد گزارش و اخبار منتشر شده است.

وی از اصحاب رسانه استان به جهت پوشش خبری مناسب از فعالیت‌ها و برنامه بنیاد شهید به‌ویژه در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران حضور کارکنان در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارمند، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، تجلیل از همکاران، ارائه عملکرد به‌صورت اطلاع‌رسانی، افتتاح گلزار شهدا، نشست حلقه‌های صالحین و... را از برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها