همزمان با سراسر کشور همایش بسیج اصناف و بازاریان در 8 شهرستان استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۱۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

مسئول قشر بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در حاشیه این همایش به خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: این همایش در شهر خرم آباد با حضور روسای اصناف و بازاریان این شهر و با همکاری سپاه پاسداران ، اتاق بازرگانی و حوزه مقاومت بسیج اصناف مرکز لرستان در حوزه هنری برگزار شد.

سرهنگ ابدالی با اشاره به حضور حجت الاسلام دانشی فر به نمایندگی از امام جمعه خرم آباد و حاج آقا مهدوی مسئول تربیت و آموزش سپاه پاسداران لرستان در این همایش ، اظهار داشت: گرامی داشت یاد شهید حیدریان به عنوان شهید شاخص جامعه اصناف و بازاریان خرم آباد، تقدیر از حاج آقا درویش پور به عنوان مدرس کلاس های فقه کسب و کار در بسیج اصناف و همچنین تقدیر از مربیان صالحین بازار و چند تن از بسیجیان از برنامه های امروز همایش بسیج اصناف و بازاریان خرم آباد بود.

وی گفت: همچنین پس از این همایش یک دوره کارگاه فقه و احکام بازاریان برای متربیان و مربیان حلقات صالحین در بسیج اصناف و بازاریان برگزار شد.

مسئول بسیج مقامت اصناف و بازاریان استان در ادامه به دیگر برنامه های هفته بسیج اصناف در خرم آباد که از 29 مرداد ماه آغاز شده است و تا 4 شهریور ادامه دارد اشاره کرد و افزود: حضور بسیجیان و مسئولان اتحادیه ها در نماز جمعه و تجلیل از فعالان در فقه بازار و آمران به معروف و ناهیان از منکر حوزه اصناف از جمله این برنامه ها بوده است .

ارسال نظرات