فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص):

تربیت نیروی مؤمن و انقلابی در کشور باعث افتخار‌آفرینی می شود

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم اهدای 70 مدال المپیادی به رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از این اقدام مدال آوران گفت: تربیت نیروی مؤمن و انقلابی در کشور باعث افتخار‌آفرینی در کشور می‌شود که باید این موضوع را جدی گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۳۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم اهدای 70 مدال المپیادی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به رهبر معظم انقلاب که در موزه ملک برگزار شد ضمن تشکر از این اقدام مدال آوران حضور جوانان در عرصه های علمی کشور و المپیادهای جهانی را ادامه ی راه شهدایی دانست که در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند .

وی افزود : همکلاسی های شما در دوران دفاع مقدس که از جمله آنها حاج احمدمتوسلیان، حاج حسن باقری و محسن وزوایی و ورامینی و سایر شهدا بودند، در آن روزها وظیفه اشان دفاع از وطن و میهن بود اما امروز تکلیف شما افتخار‌آفرینی در عرصه علمی و پژوهشی کشور است که من به نوبه خود به همه شما عزیزان بابت این افتخارات تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد : امروز هم مثل همان زمانی است که رزمندگان و جوانان ما در عملیات طریق القدس توانستند بستان را آزاد کنند و امام آن عملیات را فتح الفتوح خواندند و به ستایش رزمندگان برای پیروزی در آن عملیات پرداختند و از تربیت نیروهای جوان مؤمن و انقلابی تشکر کردند؛ به نظر من امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به همه شما عزیزان که در عرصه علمی و پژوهشی افتخار کسب کرده‌اید، عرض تبریک دارند.

سردار کاظمینی با قدردانی از اقدام مدال آورانی که مدال های خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کردند گفت: کسب مدالهای المپیاد یک افتخار است و اینکه می‌خواهید آنها را تقدیم ولی امر مسلمین کنید افتخار دیگری است و به خاطر این حرکت بزرگ از شما عزیزان تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد : ما می‌دانیم جوانان ما در حوزه علم و پژوهش و فرهنگ آینده خوبی را برای کشور رقم می‌زنند و ان‌شاءالله با وجود این جوانان بتوانیم قله‌های بلند را فتح کنیم.

سردار کاظمینی تأکید کرد: تربیت نیروی مؤمن و انقلابی در کشور باعث افتخار‌آفرینی در کشور می‌شود که باید این موضوع را جدی گرفت.

در این مراسم که به همت آستان قدس رضوی و بنیاد علمی نخبگان بسیج تهران بزرگ برگزار شد حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ، حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سردار ذوالقدر و سردار ریوندی معاونین فرمانده سپاه تهران بزرگ و روسای دانشگاه و نماینده ولی فقیه نهاد رهبری صنعتی شریف حضور داشتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار