خبرهای داغ:
سرهنگ امانی اظهار کرد: بسیج اصناف با ارائه طرحی به سازمان مالیاتی کشور پیگیر است تا همانگونه که تولید کنندگان اجناس داخلی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند، عرضه کنندگان تولیدات داخلی و فعالان این عرصه نیز مشمول این طرح مالیاتی قرار گیرند.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۱۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج : مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج اصناف و یاد بود شهید حاج مهدی عراقی افزود در سال گذشته و شش ماهه نخست سال جاری بسیج اصناف شهر شاهد نمونه کشور رتبه نخست در کشور را کسب نموده است.

سرهنگ حمید رضا امانی افزود: برنامه ها و طرح های اجرایی خوبی در بسیج اصناف  اجرایی شده است از جمله آموزش فقه بازار به جوانان که  وارد بازار کسب و کار می شوند  و تشکیل حلقه های صالحین و حفظ انسجام در بین نیروهای مومن و مذهبی و همکاری با اتاق اصناف و صنعت معدن تجارت را از فعالیتهای بسیج اصناف اعلام کرد.

سرهنگ امانی در ادامه گفت: بسیج اصناف در عرصه بهبود وضعیت موجود در بازار و اقتصاد مقاومتی همکاری و تعامل لازم را با تولید کنندگان انجام می دهد و  تولید کنندگانی که وارد عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی می شوند را مورد تشویق و حمایت قرار می دهد.

مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در مورد قاچاق کالا در بازار اصفهان گفت: بازاریان اصفهان متعهد شده اند به هیچ عنوان در عرصه واردات و توزیع کالاهای قاجاق و غیر ایرانی وارد نشوند.

وی در ادامه افزود: در طی دیدار قشر زحمت کش کارگر با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تشویق بازاریان و کسبه به عرضه جنس داخلی بسیج اصناف با ارائه طرحی به سازمان مالیاتی کشور پیگیر است تا همانگونه که تولید کنندگان اجناس داخلی از معافیت مالیاتی برخوردار هستند، عرضه کنندگان تولیدات داخلی و فعالان این عرصه  نیز مشمول این طرح مالیاتی قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها