خبرهای داغ:
مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور، در آستانه سالروز حادثه دلخراش منا و شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در این واقعه، از راه‌اندازی تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی ایران اسلامی با عنوان گروه کوهنوردی «شهید محسن حاجی حسنی کارگر» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور، در آستانه سالروز حادثه دلخراش منا و شهادت حجاج بیت‌الله الحرام در این واقعه، از راه‌اندازی تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی ایران اسلامی با عنوان «گروه کوهنوردی شهید محسن حاجی حسنی کارگر» خبر داد.

وی با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی این تیم، در پی درخواست فعالان قرآنی، صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به درخواستهای مکرر برخی فعالان قرآنی مبنی بر راه‌اندازی تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی، مقدمات این امر فراهم شده و امیدواریم با رایزنی‌‌هایی که با فدراسیون کوهنوردی صورت گرفته است، این تیم به زودی ثبت شود.

محمدی با اشاره به نامگذاری این تیم با نام یکی از شهدای فاجعه منا، خاطرنشان کرد: این تیم به نام شهید فاجعه منا، «شهید محسن حاجی حسنی کارگر»، مزین شده تا یاد و نام و خاطره این شهید بزرگوار و خدمات ارزنده وی در فتح قله‌‌های افتخار و در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم، در قله‌‌های مرتفع سراسر کشور نیز همواره زنده نگه داشته شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور، همچنین از صعود به قله 4811 متری سبلان، در نخستین سفر این تیم نوپا خبر داد و گفت: این تیم فعالیت خود را با صعود به سومین قله مرتفع کشور «سبلان»، واقع در استان اردبیل و فتح این قله 4811 متری آغاز کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت جامعه قرآنی و به ویژه مدیران موسسات قرآنی سراسر کشور، از این پس، برنامه‌‌های فرهنگی و تخصصی بیشتری، ویژه فعالان قرآنی داشته باشیم و شاهد حضور یک تیم فعال و پویا در حوزه فعالیتهای تخصصی جامعه قرآنی باشیم.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این تیم کوهنوردی می‌‌توانند با روابط عمومی اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور به شماره تلفن: 88977933 داخلی 19، تماس حاصل کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. حضور در تیم کوهنوردی ویژه جامعه قرآنی، هیچگونه محدودیتی از نظر سن، جنسیت و نیز محدوده جغرافیایی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها