با حکم آيت الله شبستري؛

معاونان بنياد بين المللي غدير آذربايجان شرقي منصوب شدند

خبرگزاري بسيج: رئيس بنياد بين المللي غدير آذربايجان شرقي در ديدار امروز خود با اعضاي اين بنياد، معاونان بنياد بين المللي غدير استان را منصوب كرد.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۲۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئيس بنياد بین المللی غدير آذربايجان شرقي در این دیدار غدير را تجلي گاه امامت و ولايت خواند و گفت: در اين روز اصل امامت و ولايت به اثبات رسيد و بايد با گراميداشت اين روز، حمايت خود را از ولايت نشان دهيم.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به واقعه غديرخم و تاكيد پيامبر(ص) بر رساندن پيام جانشيني حضرت علي(ع) به مردم، اظهار داشت: ولايت محوري ترين اساس نظام اسلامي است كه محدود به زمان پيامبر(ص) نبوده و در زمان غيبت امام زمان(عج)، تبعيت از ولايت فقيه امري ضروري است.

وي تاكيد كرد: بدون ولايت به عنوان ستون اصلي نظام جمهوري اسلامي، ادامه حركت انقلاب اسلامي در مسير ترسيم شده براي رساندن پرچم اسلام به دست مهدي موعود(عج) امكان پذير نيست.

دبير اجرايي بنياد بين المللي غدير آذربايجان شرقي نيز در سخناني با تاكيد بر تبيين درست مسئله غديرخم به مردم به خصوص جوانان، تصريح كرد: اگر مسئله غدير خم و ولایت به درستی در جامعه تبیین شود، مردم هيچوقت دچار گمراهي نخواهند شد.

حجت الاسلام حسن كاملي فر با بيان اينكه بنياد بين المللي غدير استان پيگير اجرايي مناسب و پرمحتواي برنامه هاي دهه امامت و ولايت است، برگزاري صدها برنامه در سطح استان همچون نشست هاي روشنگري، برنامه هاي فرهنگي و هنري، اطعام نيازمندان و برگزاري جشن را از جمله اين برنامه ها برشمرد.

در اين دیدار با حکم آيت الله محسن مجتهد شبستري، ميكائيل جمال پور، رحيم جهاني، معصومه كياني، رضا صديق و جعفر اسكندري به ترتيب به عنوان معاونان علمی-پژوهشي، امدادي، امور بانوان، مالي و فرهنگي تبليغي منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها