خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

رسیدن به اهداف اسلام جز با پیروی از ولایت امکان پذیر نیست

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در جمع فرماندهان و بسیجیان حاضر در فراخوان رزمایش الی بیت المقدس این سپاه، گفت: شاخص اصلی بسیج، حرکت بصیرتی به سوی اهداف اسلام و انقلاب است که این امر جز با پیروی از ولایت امکان پذیر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۴۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان از آذربایجان شرقی، حسن صفدری ایستادگی و فداکاری را از ویژگی های مهم بسیجیان عنوان و بیان کرد: بسیج در طول انقلاب کارامدی و اثرگذاری خود را چه در پشت سنگر های نبرد و چه در سنگر های علم و دانش بر همگان ثابت کرده و همچون سربازان فدایی راه اسلام که شرافتمندانه جان و مال خود را در راه اسلام فدا کردن،د از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با یادآوری اینکه سهم بزرگی از ارزش های اسلام و انقلاب تحت تاثیر حرکت های سازنده بسیج تحقق یافنه، اظهار داشت: بسیجیان باید با خودباوری کامل در همه زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و بصیرتی آمادگی های لازم را داشته باشند تا در هنگام مواجه با تهدیدها، با بیشترین توان در برابر هجمه دشمن ایستادگی کنند.

صفدری تاکید کرد: عاملی که موجب شده امروزه دشمنان به خود اجازه تجاوز به مرز های این کشور را ندهند ترس از ایمان و اقتدار هر یک از بسیجیان این کشوراست و این را باید بدانند که با وجود این بسیجیان، نمی توانند به جایگاه ولایت آسیبی برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها