معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:
معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: حضور مقتدارنه جمهوری اسلامی در منطقه، استکبار را درهم شکسته است و دانشمندان ما مرزداران دانش کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۹۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین داود رنجبران صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: استان گیلان، نه تنها دارای روحانیت فرهیخته و معزز است بلکه از دانشگاهیان فرهیخته که حقیقتا مرزداران دانش هستند، بهره مند است.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه علوم پزشکی رسالت بسیار خطیر و سنگینی است گفت: از آنجایی که تولید علم باعث رشد و بالندگی جمهوری اسلامی شده است، استکبار جهانی احساس خطر می کند. امروز حضور مقتدارنه جمهوری اسلامی در منطقه، استکبار را درهم شکسته است و دانشمندان ما مرزداران دانش کشور هستند.

حجت الاسلام رنجبران تولید دانش را یکی از اصلی ترین پایه های تمدن دانست و گفت: پایگاه تولید دانش، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی است.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه دانشگاه جایگاهی برای مبارزه با دشمن در عرصه علمی است ادامه داد: امیدوارم بتوانیم مدافعان تمدن اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت در دانشگاه باید زمینه ساز دانش جدید و دارای ابعاد تخصصی و دینی برای تعمیق باورهای دینی و ریشه دار کردن فعالیت های سیاسی باشد خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در دانشگاه، برای خدمتگزاری و تولید دانش در حوزه های سلامت معنوی و اخلاق حرفه ای است و در این زمینه دانش باید در خدمت دین باشد.

ارسال نظرات