معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با «بسیج» اعلام کرد
معاون امداد،درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: 100 نخبه پزشکی تا پایان شهریور ماه در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب برای زائران راهیان نور خدمات درمانی می دهند.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۹۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
دکتر روح الله قائد امینی معاون امداد،درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد این سازمان در اعزام تیم های پزشکی متخصص به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: شرکت پزشکان و نخبگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در 4 استان میزبان راهیان نور مثل کردستان، ایلام،کرمانشاه و آذربایجان غربی یک بعد از فعالت های سازمان ما در فصل تابستان است.

این مقام مسئول اضافه کرد: یک بعد دیگر فعالیت ما، حضور حدود 100 نخبه پزشکی تا پایان شهریور ماه در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب برای خدمات دهی درمانی برای زائران است.

وی ادامه داد: این نخبگان پزشکی، در قالب تیم 5 نفره متشکل از متخصصان امداد و درمان پزشکی، از اردیبهشت ماه امسال به این مناطق اعزام شددند و طی 12 مرحله به مناطق عملیاتی غرب  و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

قائد امینی خاطرنشان کرد: تیم های امداد و درمان حاضر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، علاوه بر زائران راهیان نور،به مردم همجوار هم امداد رسانی می کنند که این موضوع بازگو کنده برکات راهیان نور است و مردم این نواحی هم می توانند آثار آن را لمس کنند.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک، مراکز گردشگری سلامت را در غرب و شمال غرب کشور راه اندازی می کنیم که مهمترین خدمات این مراکز، درمان مردم به صورت رایگان است.

قائد امینی در پایان خاطر نشان کرد: برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور، بیمارستان های صحرایی سیار در مجاورت های یادمان های دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور دایر شده است که می توان به مناطقی همچون سرپل ذهاب،سردشت،مریوان و نزدیکی های مهران اشاره کرد.
ارسال نظرات