خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب گفت: امامان جماعات رکن اصلی مساجد و هیات های امنا نیز بازوان اصلی آن محسوب می شوند از این رو همه این ارکان باید در بزرگداشت خانه خدا سهیم باشند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۰۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب،حجت الاسلام محمدطاها مهری در همایش مشترک امامان جمعه و جماعات شهرستان گیلانغرب که با حضور فرماندهان حوزه پایگاه های بسیج و هیات های امنای مساجد و در حسینیه  دفتر امام جمعه  برگزار شد، اظهار داشت: هیات های امنا، فرماندهان بسیج و ائمه جماعات به عنوان محور وحدت و عوامل بسط و ارتقای برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی در مساجد باید با هم افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای نشر ارزش های دینی و نظام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مساجد شهری و مساجد مراکز دهستانها، امام جماعت ثابت مستقر شده است، اظهار داشت: بیش از 40 مسجد در مناطق شهری و روستایی گیلانغرب فعال است و تاکنون 35 کانون فرهنگی هنری نیز در این مساجد دایر شده است.

وی نقش مساجد در تقویت و بنیه اعتقادی و مذهبی مردم به ویژه جوانان را موثر دانست و بیان کرد: متولیان امر باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مردم منفعت لازم را از مساجد ببرند.
امام جمعه گیلانغرب، بصیرت افزایی، تبیین مفاهیم انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری و آگاهی بخشی از توطئه های دشمنان را از ضرورت های اصلی برشمرد و بیان کرد: امروز به برکت حضور گسترده مردم در مساجد و هدایت های موثر امامان جماعات، ارزش نهادن به عقاید، دیانت، ایمان و معنویت روز به روز در بین اقشار مختلف مردم در حال گسترش است

.

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی برگزاری این همایش را در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی، دینی و ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر میان مجموعه های هدف بیان کرد.
در پایان از امامان جماعات کانون های مساجد و فرماندهان برتر بسیج مساجد با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

ارسال نظرات