خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
امام جمعه فریدونشهردر سالروز بزرگداشت مساجد
حجت الاسلام غفاری امام جمعه فریدونشهر در سالروز بزرگداشت مساجد ، مسجد را خانه مسلمانان دانست و از مردم خواست حداقل روزانه یک بار به این خانه رجوع کنند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۱۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ،امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته از غربت مساجد و نمازهای جماعت در کل کشور و به خصوص در شهرستان فریدونشهر سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری به مناسبت روز بزرگداشت مساجد بر اساس حدیث رسول الله(ص) مسجد را خانه مسلمانان دانست و از مردم خواست حداقل روزانه یک بار به خانه خود رجوع کنند و به فکر آباد کردن و سازندگی این خانه باشند.

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر حجت الاسلام احمد عبداللهی بود که به مناسبت هفته بسیج اصناف پشت تریبون نماز جمعه قرار گرفت. وی بازار را شریان جامعه خواند و اخلاق بازار، آداب بازار و احکام و فقه بازار را سه موضوع مرتبط و جدانشدنی از بازار برشمرد. وی گفت: بازاریان ناگزیرند با این سه موضوع در ارتباط باشند و اگر به این سه موضوع توجه کردند بازاری بابرکت و پرشور خواهیم داشت.

گفتنی است ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ماه به عنوان هفته بسیج اصناف نامگذاری شده است که مصادف است با سالروز شهادت شهید مهدی عراقی که از یاران شهیدان نواب صفوی و لاجوردی بود.

ارسال نظرات