معاون تعلیم و تربیت سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:هر کس در هر قشر و جامه باید برای ایجاد زمینه های ظهور منجی بشریت تلاش کند و این میزانی برای اعمال او در قیامت است.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از لرستان؛ حجت الاسلام مصطفی مهدوی در همایش روز بسیج اصناف و بازاریان که به مناسبت سالروز شهادت مهدی عراقی در خرم آباد برگزار شد، با اشاره به آیات ابتدایی سوره شمس افزود: ملاک ارزش گذاری براعمال این است که چقدر آن عمل می تواند مارا به ظهور نزدیک کند

وی قیام امام حسین(ع) را نمونه بارز بسترسازی برای ظهور عنوان کرد و گفت:هر عملی از جمله پیاده روی اربعین که منتشر کننده پیام این قیام بزرگ و مقدس باشد زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می کند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان کسبه و بازاریان را نیز در ایجاد این بستر موثر دانست و افزود: در این راه روحانی و کسبه با هم فرقی ندارند و هر کس در هر قشر و جامه ای که فعالیت می کند این وظیفه را بر دوش دارد.

مهدوی با بیان اینکه باید هم از بعد فردی و هم ازبعد اجتماعی و تاریخی در راستای بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) اثرگذار باشیم، اظهار کرد: بازاریان به عنوان یک شغل به کار خود نگاه نکنند چرا که این قشر در عرصه اجتماعی باید در راستای بستر سازی برای ظهور موثر باشد درغیر اینصورت دچار خسران می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر رزق و روزی حلال نباشد معنویت هم معنا ندارد. در واقع اگر بازار حلال و حرام را نشناسد جامعه به حرام دچار می شود.

ارسال نظرات