عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

لقمه چربی که وزارت نفت برای خارجی‌ها گرفته است

هدایت الله خادمی گفت: دولت و وزارت نفت لقمه چرب ونرمی برای خدمت بیشتر به خارجی‌ها مد نظر قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۳۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  بنابراین خیلی عجیب است که  دولت و وزارت نفت مردم را نامحرم تصور کرده و قصد ندارند که مردم نسبت به IPCمطلع شوند که این قراردادها چیست و نمایندگان مجلس را هم در بی‌اطلاعی نگه داشته‌اند تا تسلطی به موضوع پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت ادعای دروغین برای سرمایه گذاران خارجی کرده است افزود: وزارت نفت بیش از اندازه به بزرگنمایی سرمایه گذاران خارجی نفتی پرداخته است این در حالی است که ما اصلا نیازی به چنین سرمایه هایی نداشتیم.

خادمی خاطر نشان کرد: تبلیغات دروغین وزارت نفت کرده است و خارجی ها  را شریک در میادین و مخازن نفتی کرده است و این از اقدامات ابهام انگیز و عجیبی است.

 عضو کمیسیون انرژی در خاتمه افزود: وقتی یک جایی مثل حوزه‌های نفتی می‌توانیم تولیداتی داشته باشیم و فرآورده هایی را به بازار برسانیم و از فروش فرآورده ها درآمدهایی را کسب کنیم پس دیگر نیازی به  سرمایه گذاری با میزان بالا آنهم از نوع خارجی نیستیم چرا شرت‌های خارجی نفتی، شریکان نفتی ما باشند ما ما نیازی به پول درآوردن از سوی شرکت‌های خارجی نیستیم و فقط دولت و وزارت نفت لقمه چرب ونرمی برای خدمت بیشتر به خارجی‌ها مد نظر قرار داده است.

ارسال نظرات