جشنواره سرود بین حلقات صالحین حوزه 911 شهرستان اشتهارد برگزار شد

مسئول تعلیم و تربیت حوزه 911 امام خامنه ای شهرستان اشتهارد گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سرود بین حلقات نوجوانان پایگاه های تابعه خود مسابقه سرود را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مسئول تعلیم و تربیت حوزه 911 امام خامنه ای شهرستان اشتهارد گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سرود بین حلقات نوجوانان پایگاه های تابعه خود مسابقه سرود برگزار کرد.

 مسئول تعلیم و تربیت حوزه 911 امام خامنه ای شهرستان اشتهارد  گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سرود(که فرموده اند ما امروز به سرود احتیاج داریم چرا که سرود بسیار تاثیر گذار است ) این مسابقات بین حلقات نوجوانان پایگاه های  حوزه 911 برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقات بمناسبت میلاد امام رضا علیه السلام برگزار شد تا علاوه بر ایجاد شور و هیجان و تنوع در حلقات نوجوانان،به پایگاه ها کمک شود یک گروه سرود تشکیل دهند.

در این مسابقات از طرف مسئول تعلیم و تربیت دو سرود مشخص گردید، یکی از سرودها مربوط به امام رضا (ع)و دیگری در وصف رهبری بود، که این گروه ها آنها را در دو مسابقه اجرا کردند.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه 911 جهت جذب جوانان به مسجد و پایگاه و جهت کیفی بخشی به حلقات صالحین، مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی در پایگا های تابعه اجرا میکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار