خبرهای داغ:
با پایان رقابت‌هایی به یاد شهدای مدافع حرم
پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان استان قم به یاد شهدای مدافع حرم و با قهرمانی باشگاه ورزشی شهید عشریه به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۴۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات جودو رده سنی بزرگسالان قهرمانی استان قم با عنوان گرامیداشت شهید مدافع حرم و شهید جودوکار سرهنگ پاسدار ابراهیم عشریه به میزبانی سالن جودو کانون بسیج قم و در حضور پرتعداد علاقمندان و ورزشکاران این رشته برگزار شد.

برتر‌های این دوره از مسابقات در حالی انتخاب شدند که در بخش تیمی، رتبه نخست این مسابقات به باشگاه جودو شهید عشریه اختصاص یافت، تیم جودو مجتمع گردشگری و پذیرایی آرتا مقام دوم را از آن خود کرد و مقام سوم تیمی این مسابقات به باشگاه جودو انصارالمهدی (عج) قم اختصاص یافت.

در پایان این رقابت‌ها با حضور مسؤولان هیأت جودو و کوراش استان قم، کاپ تیم‌های اول تا سوم، احکام، مدال‌های نفرات برتر و جوایز جودوکاران اول تا سوم بخش انفرادی شامل لباس جودو درجه یک و وسایل ورزشی توسط را حامی مالی این هیأت یعنی مجتمع آرتا به برترین‌ها اهداء شد.

پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان استان قم در حالی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت که فدراسیون جودو و کوراش در تقویم سال جاری خود برای برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در بخش مردان برنامه‌ریزی کرده است.

این رقابت‌ها با هدف انتخاب بهترین‌های کشور به منظور حضور در اردوی تیم ملی برگزار می‌شود و جودوکاران شرکت‌کننده در آن باید طبق آخرین قوانین و مقررات داوری فدراسیون جهانی جودو و کوراش در روزهای 29 و 30 مهرماه سال جاری با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسابقات جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حضور کادر فنی تیم ملی جودو برگزار خواهد شد و فدراسیون جودو و کوراش در نامه‌ای به هیأت‌های جودو و کوراش استان‌های سراسر کشور از آنها خواسته تا با برگزاری رقابت‌های انتخابی این رده سنی در هر استان، بهترین‌های خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنند.

فدراسیون جودو و کوراش برای حضور در این دوره از مسابقات رده سنی بزرگسالان جودو قهرمانی مردان ایران، شرایط جودوکاران را نیز اعلام کرده است و بر این اساس هیأت‌های استانی باید تا 20 مهرماه سال جاری نفرات خود را به فدراسیون معرفی کنند.

جودوکاران اعزامی به مسابقات رده سنی بزرگسالان جودو قهرمانی کشور، باید در تلاش برای کسب عناوین برتر و رسیدن به مجوز حضور در اردوی تیم ملی جودو در اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم با حریفان خود به میدان بروند.

در شرایطی که بیشتر مدال‌‌های به دست آمده در هیأت جودو و کوراش استان قم در سا‌ل‌های اخیر نتیجه درخشش کاتاروهای این هیأت در مسابقات داخلی و برون‌مرزی بوده، اما اهالی این رشته امیدوارند امسال جودوکاران این هیأت از بخش مبارزه یا شیایی مسابقات قهرمانی کشور مدال‌ کسب کنند.

در شرایطی که برای هر وزن 500 گرم ارفاق وزنی نیز در نظر گرفته شده و هر تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها شامل هفت جودوکار همراه با یک سرپرست و یک مربی است و جودوکاران تیم اعزامی هیأت جودو و کوراش استان قم برای حضور موفق در این مسابقات به اردو می‌روند.
ارسال نظرات