دغدغه ها، انتظارات و مطالبات دانشجویان بسیجی، ملّی و فراملّی است

آیین اختتامیه فعّالیت های قرارگاه جهادی دانشجویی شهید صدرزاده با پاسداشت مقام شهیدان و با حضور گروهی از فرماندهان و مسئولان سپاه استان قم و مسئولان دانشگاه پیام نور استان البرز در حسینیه روستای خدیجه خاتون از توابع شهر قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ در آیین اختتامیه فعّالیت های قرارگاه جهادی دانشجویی شهید صدرزاده دکتر حسین عسکری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، گفت: دانشجوی بسیجی کسی است که دغدغه ها، انتظارات و مطالباتش از امور شخصی به امور ملّی و فراملّی تغییر یافته است. به همین جهت آنان با تحمل سختی ها و مرارت های اداری، با شعار می سازیم و ساخته می شویم وارد عرصه های جدّی سازندگی شده اند.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم همه وجوه بسیج دانشجویی را که تشکّلی دینی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است را به برگزاری اردوهای جهادی تقلیل دهیم، باز هم همچنان این نهاد دانشجویی، مهم و اثرگذار خواهد بود. چون اردوهای جهادی نسبت مستقیم با ساخته شدن شخصیّت دانشجویان و پرورش اجتماعی آنان دارد. بی تردید وقتی این جوانان به مسئولیت های اجرایی برسند درک دقیق و درستی از مسایل اطراف خود خواهند داشت.

در این مراسم سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی معاون عملیات لشگر علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان خاطراتی از شهید مدافع حرم صدرزاده، به تشریح چرایی و چگونگی مشارکت رزمندگان ایرانی در حمایت از جبهه مقاومت در سوریه و عراق پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار