خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه گفت: شهیدان رجایی و باهنر از مخلص ترین نیروهای انقلاب بودند که شهادتشان صدمه ای بزرگ بر پیکره نظام اسلامی وارد کرد اما بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی تسکینی بر آن مصیبت بزرگ بود.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در دیدار با مدیران پاوه اضافه کرد: امروز هم مقام معظم رهبری را در حل مشکلات رمزگشا می دانیم و معتقدیم اگر درایت و حکمت ایشان نباشد در مقابل هجمه های دشمنان با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی حفظ امانت را یک تکلیف الهی دانست و با اشاره به آیه 27 سوره مبارکه انفال عنوان کرد: خداوند بزرگ در این آیه به اهل ایمان می فرماید، ای اهل ایمان به خدا و رسول او و آنچه در اختیار دارید خیانت نکنید پس می طلبد در مسئولیت هایی که به عنوان امانت به ما واگذار شده خیانت نکنیم.
وی خطاب به مسئولان گفت: همه شما که در جمهوری اسلامی صاحب امضا شده اید؛ روزی در برابر این امضا در دیوان الهی محاکمه خواهید شد، پس سعی کنید در حفظ این امانت که به شما سپرده شده به یاری حق بکوشید.
ماموستا قادری دهه چهارم انقلاب را متفاوت با دهه 60 عنوان کرد و گفت: هوشیاری و بیداری دهه چهارمی ها با اخلاص و درایت دهه اولی ها متفاوت است، در دهه اول انقلاب، نیروها، مخلص و صبر و حوصله بیشتری داشتند ولی نیروهای دهه چهارم عجول و برای بقای خود به فکر حذف دیگران هستند.
امام جمعه پاوه در ادامه گفت: تا چند ماه دیگر انتخابات (ریاست جمهوری) در پیش است لذا باید خیلی هوشیار باشیم، بنده از اعضای شورای تأمین می خواهم در جلسات خود مساله حفظ امنیت و وحدت را با اولویت مدنظر قرار دهند و با وجود حساسیت های داخلی و دشمنی های خارجی، نهایت دقت را به خرج دهند.
امام جمعه پاوه گفت: امیدواریم آثار خدمت تمامی ادارات در شهرستان پاوه بیش از پیش هویداتر باشد زیرا هر کس در این شهر خدمت کند مردم قدردان زحمات وی هستند و از او به نیکی یاد می کنند و بنده به نوبه خود از اقدام همه ادارات قدردانی می کنم.
امام جمعه پاوه در ادامه به مساله عزل و نصب های چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بنده اگرچه در عزل و نصب ها دخالتی ندارم ولی از شیوه عزل و نصب در چند اداره پاوه گله مندم.
ماموستا قادری تصریح کرد: در 37 سال گذشته هیچ گاه مدیران کل را به اندازه این دوره همراه نماینده ندیده ام؛ مدیران استان ضرورت دارد مصلحت شهرستان و ادارات خود و ادارات تحت نظر را هم فراموش نکنند.
امام جمعه پاوه افزود: عزل و نصب ها امری طبیعی است ولی با توجه به بافت فرهنگی منطقه و سابقه خانواده ها، می طلبد مسئولان ما با حکمت و آینده نگری کار کنند تا شاهد اختلاف و تفرقه در منطقه نباشیم.
وی با اشاره به اینکه عزل و نصب ها اگر غیر کارشناسانه باشد، بر پیکره شهرستان لطمه وارد خواهد کرد، خاطرنشان کرد، ضروری است اعضای شورای تأمین با مدیران کل که قصد عزل و نصب دارند، جلسه مشورتی داشته باشند و با استفاده از شعور انقلابی و مصلحت منطقه ای اقدام شود تا هم خدمت در ادارات مفیدتر و هم در سطح منطقه شاهد وحدت و تفاهم بیشتری باشیم.
امام جمعه پاوه اضافه کرد، مشکل دیگر این است هر کس در این شهر پست می گیرد، توفیق خود را به دیگران نسبت می دهد و هر کس هم که از مسئولیت کنار گذاشته می شود، امام جمعه را مقصر و خود و خانواده اش اولین کارشان ترک نماز جمعه است.
ماموستا قادری در پایان با اشاره به دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها خاطرنشان کرد، نماینده مجلس هر کسی باشد جایگاه وی نزد ما محترم است ولی باید ایشان هم حد و حدود و وظیفه خود را بشناسد و برای دیگران احترام قائل شود.
وی افزود: ما در این شهر غمخوار نظام و مردم هستیم و برای جمهوری اسلامی تلاش می کنیم، راه پیروزی نماینده مجلس این است که تنها به دنبال عزل و نصب غیرکارشناسانه نباشد و برای مردم و مسئولان شهر احترام قائل شود تا مردم و مسئولان هم برای ایشان ارزش قائل شوند.
پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز گزارشی از اقدام های صورت گرفته ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان را در دوران دولت تدبیر و امید ارایه کرد و به نمایندگی از شورای اداری از ماموستا ملا قادری تقدیر کرد.
وی تکمیل و اجرایی کردن بیش از 320 طرح در سال های اخیر با اعتباری بیش از 800 میلیارد ریال را در حوزه های مختلف، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، راه، فرهنگ و هنر و کشاورزی از جمله اقدام های دولت عنوان کرد.
ارسال نظرات