خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران ، دین ، قرآن و مکتب رسول الله (ص) است و از این رو مسوولان و مدیران باید رفتارهای خود را دینی کنند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی روز سه شنبه در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در جمع مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان، با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از وظایف خدمتگزاری در این نظام اسلامی است که مدیران باید آن را رعایت کنند.
وی اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی مرهون رشادت ها ، سخت کوشی ها و خون هزاران سردار ، دلیر مرد ، شیرزن و عالمانی است که برای ایجاد این انقلاب از جان خود گذشتند.
وی با بیان اینکه مسوولان باید پاسخگوی مسوولیت خود باشند افزود: در هفته دولت خدمت های ارائه شده از سوی دولت به مردم باید به درستی و با صداقت بازگو شود.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: عملکرد ، تفکر ، حرکت و دیدگاه مسوولان در نظام اسلامی باید دینی باشد چرا که اساس شکل گیری انقلاب برپایه حکومت دینی است.
حجت الاسلام ملکی شهید رجایی و باهنر را الگو کاملی برای تمام مردم به ویژه مسوولان معرفی کرد و گفت: این دو شهید والامقام شخصیت و روح الهی داشتند و لحظه به لحظه زندگی آنان نیز الگوی کاملی برای تمام مردم است.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در سخنانی با بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از تلاش های صادقانه دولتمردان در راه اعتلای کشورمان ، گفت: شهید رجایی و باهنر الگوی مدیریت اسلامی و نماد خدمت صادقانه بود.
مرادعلی تاتار گفت: شهدای والا مقام دولت و رجایی و باهنر در طول دوران مسوولیت خود خدمات ماندگاری به جامعه ارایه کردند و امروز هر وقت از خدمتگزاری بحثی شود یاد و خاطره آن دو شهید والا مقام در ذهن های مردم تداعی می شود.
ارسال نظرات