سردار فضلی در اختتامیه همایش «راه امام خمینی(ره)» مطرح کرد
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌خواهد میان ما و صاحب‌الزمان(عج) و امام خمینی (ره) و جانشین ولی‌عصر(عج) شکاف، فاصله و تردید بیندازد؛ اگر عاقبت‌به‌خیری دنیا و آخرت می‌خواهید مطیع امر رهبری باشید.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی در اختتامیه همایش «خط امام خمینی(ره)» که در دانشگاه صنعت آب و برق مشهد برگزار شد با طرح این سؤال که وجه تمایز انقلاب اسلامی با حکومت طاغوت چیست، اظهار داشت: اولین وجه تمایز انقلاب حاکمیت ولی‌فقیه است که امت اسلامی پیشتر از این موهبت الهی برخوردار نبودند.

وی با بیان اینکه امروز می‌گویند مردم قبل از انقلاب هم مسائل عبادی را به‌جا می‌آوردند، گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های امام و مطالعات ایشان و علما و خون شهداست که بستر پیروزی انقلاب را ایجاد کرده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دومین وجه تمایز انقلاب با حکومت طاغوت را قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: قانون مبتنی بر احکام شرعی است و خبرگان و بزرگان دین خدا آن را تنظیم کرده و امام راحل تأیید کردند و بر مبنای آن هر قانونی که امروز در مجلس تصویب می‌شود باید به تأیید فقها و حقوقدانان شورای نگهبان برسد تا با قرآن و عترت تطبیق داده شود.

فضلی سومین وجه تمایز انقلاب را دشمن‌ستیزی عنوان و تصریح کرد: مردم ما با دشمن سازش ندارند هرچند این رکن پیش از انقلاب جایگاهی نداشت و چیز دیگری ارزش‌ بود.

وی رسیدن به این سه رکن را حاصل حضور مردم دانست و با اشاره به پیام رادیوی امام راحل در دوران دفاع مقدس مبنی بر اینکه «چنان سیلی به گوش صدام می‌زنیم که دیگر از جا بلند نشود»، افزود: آن زمان یکی از رزمندگان این سؤال را مطرح کرد که شاید امام از وضعیت میدان جنگ اطلاع ندارند ولی به او گفتم امام تفسیر قرآن و روایات را با زبان ساده برای ما بازگو می‌کند و حرفی از خودش نمی‌گوید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خطاب به دانشجویان بسیجی تأکید کرد: نائب امام زمان (عج) امروز تکلیف سنگینی را بر دوش شما قرار داده و شما را افسر جنگ نرم نامیده‌ است زیرا هرکدام از شما می‌توانید منشاء کارهای بزرگی باشید.

فضلی به ضرورت تلاش مضاعف دانشجویان بسیجی اشاره کرد و گفت: خدا انرژی جوانی را به شما اهدا کرده تا ضمن مطالعه و سامان‌دهی بسیجیان در دانشگاه با تلاش مضاعف برای تحصیل مسؤولیت خود را در این حوزه تحقق بخشید.

وی مرور تاریخ را سازنده دانست و بر نقش آن در مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن تأکید کرد و افزود: دشمن می‌خواهد میان ما و صاحب‌الزمان(عج) و امام خمینی (ره) و جانشین ولی‌عصر(عج) شکاف، فاصله و تردید بیندازد؛ اگر عاقبت‌به‌خیری دنیا و آخرت می‌خواهید مطیع امر رهبری باشید.

ارسال نظرات