مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه خبر داد؛
محسن فلاحزاده از نهایی شدن طرح جامع مدیریتی پسمان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۱۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، محسن فلاحزاده،مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه  از نهایی شدن طرح جامع مدیریتی پسماند خبر داد و افزود: سیستم مدیریت پسماند از هفت مرحله تشکیل شده است که بصورت زنجیروار بهم متصل شده و هر کدام از مراحل اگر وظیفه اش را بدرستی انجام ندهد اثراتش را در مراحل بعدی نشان می­ دهد.

وی مراحل سیستم مدیریت پسماند را اینچنین برشمرد: تولید در محل، ذخیره در محل، جمع آوری،حمل و نقل، بازیافت و پردازش و دفع نهایی.
مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه تشریح کرد: جمع آوری و حمل پسماند در تمام دنیا به عنوان یکی از وظایف شهرداری ها است که مستلزم صرف هزینه قابل توجهی است. اگر هر کدام از این مراحل سیستم مدیریت پسماند بتواند بخشی از هزینه های این مرحله را تعدیل کند می توانند نقشی تعیین کننده در این سیستم داشته باشند.
فلاحزاده با عنوان این مطلب که این طرح برای بهبود وضعیت و کیفیت دفع بهداشت استاندارد می باشد گفت: با هماهنگی لازم و انجام شده مقرر گردید که با همکاری بین دو شهرداری ها و دو بخشداری های شهرستان زباله های سطح شهر در یک نقطه تعیین شده دفع شود که در حال حاضر پیگیر مکانیابی و تأیید محل مورد نظر توسط دستگاههای ذیربط هستیم .
وی خاطر نشان کرد: در این طرح مواردی از جمله کارگاه بازیافت و ... پیش بینی شده است.

ارسال نظرات