مدیر عامل شرکت پارس:

موسسه" آرزو" اعتماد سازی را ایجاد کرده است

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس در بازدید ار موسسه آرزو گفت:این موسسه اعتماد سازی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۳۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "جلال گلچین" امروز در این بازدید اظهار کرد:بنده از اینکه مؤسسه شما تا این اندازه با نیت های زیبا تاسیس شده و در ادامه راه نیز با افتخار ماندگار شده است نشان دهنده این است که عده ای صمیمانه کارهایشان را در این تشکل و نهاد مردمی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در جامعه همه متوجه هستند که این نهاد مردمی یک نهاد عام المنفعه است افزود:مؤسسه آرزو اعتماد سازی را ایجاد کرده است این اقدام شما در نجات جان حتی یک بیمار سرطانی در واقع به مثابه نجات همه انسانهاست و این فرهنگ اسلامی ما و از باورهای الهی است.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس با تاکید بر اینکه مهمترین بخش کارتان داوطلبانه انجام دادن کارهاست گفت:ای کاش این توفیق هم نصیب حال ما شود و می دانیم که این رسالت شما خیلی سخت است.

در ادامه ایمانی مدیربازرگانی شرکت پارس گفت:ما نیز همیشه در اطلاع رسانی کارهای موسسه و جذب مشارکتها تلاش خواهیم کرد.

قهرمانی معاون اداری و مالی شرکت پارس نیز اظهار کرد:از اینکه مدیر عامل شرکت پارس این مسئولیت را روی دوش من گذاشتند که در رابطه با خدمت هر چه بیشتر به اهداف آرزو تلاش کنم این را برای خودم افتخاری بزرگ می دانم.

وی خطاب به مدیر عامل آرزو گفت:وقتی در این محیط هستیم بغض ما را می گیرد. شما و همکارانتان بدون هیچگونه ادعایی و نام و نشانی هدفتان فقط خدمت به انسانهای نیازمند است و همیشه بدون حاشیه هستید و فقط نیت خدمت دارید.

وی با بیان اینکه با دستور مدیرعامل شرکت پارس در رابطه با موسسه آرزو اقدامات مهم برداشته می شود ضمن قدردانی از وی که این شرایط و زمینه را برای خدمت به اهداف موسسه مهیا کرده است.

در این جلسه منصوری رییس هیئت مدیره ضمن خوش آمد گویی به هیئت همراه و مدیرعامل شرکت پارس شمه ای از فعالیتهای موسسه آرزو را تشریح کرد.

وی از مجردی بعنوان مدیرعامل سخت کوش موسسه نام برد و تاکید کرد:مدیرعامل و هیئت مدیره در طول این سالها ریالی بعنوان حقوق دریافت نکرده اند و همیشه خیرین در جهت خدمت به اهداف آرزو ثابت قدم بوده اند.

سعید مجردی مدیرعامل و بنیانگذار آرزو ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از اراده های نوع دوستانه مدیرعامل شرکت پارس و هیئت همراه اظهار کرد:شما در واقع الگویی می شوید برای دیگران و اقشار مختلف مردم که بیایند و از نزدیک ارزش و اهمیت کار مؤسسه آرزو را ببینند.

مدیرعامل آرزو اقدامات حمایتی و عملکرد ارزشمند مؤسسه آرزو در خدمت به بیماران سرطانی را با ارایه مدارک و مستندات تشریح کرد و در خصوص احداث ساختمان مؤسسه و امکان جذب کمکهای نقدی و غیرنقدی از مدیرعامل شرکت پارس و هیئت همراه درخواست کمک کرد.

وی از اینکه در شرکت پارس اراده هایی مبنی بر افزایش کمک ماهیانه به آرزو پس از دیدار قبلی ایشان با مدیر عامل شرکت پارس بوجود آمده است از وی،کارکنان،مهندسان و کارگران زحمتکش این شرکت نهایت قدردانی را بعمل آورد.

در پایان جلسه گلچین ضمن بازدید از شیوه اداره مؤسسه،نرم افزارها و مدارک مختلف نظم موجود در موسسه را مناسب دانست و گفت:این نظم چه به لحاظ پوشش کارکنان ، اتیکت ها ، طراحی و نظم در دفتر موسسه و دکوراسیون پر معنا و پر نغز همه و همه نشان از مدیریت صحیح و توانمند در آرزو است.

موسسهخیریه آرزو در راستای حمایت از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان در شهرستان پارس آباد مغان در اسفندماه ۱۳۸۶ تشکیل شده است.


ارسال نظرات