با حضور معاون سیاسی استاندار اردبیل انجام شد
در اولین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری پارس آباد با 20 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در نخستین روز از هفته دولت با حضور طاهر شریفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، ماریا موسوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل، حجت الاسلام رشادی امام جمعه، اکبر صمدی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسوولان شهرستان پارس آباد، 7 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری پارس آباد با 20 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهر برداری رسید.

آسفالت خیابان کمربندی دوم، تعریض خیابان شهید رجایی، پیاده رو سازی خیابان امام خمینی (ره) فاز یک، بهسازی پارک های شاهد، فرهنگیان و جانبازان، آسفالت خیابانهای 12 متری شهرک فجر کارمندی از جمله پروژه هایی بود که امروز بصورت همزمان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل و مسوولان شهرستان پارس آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در آیین افتتاح این پروژه ها با تبریک هفته دولت گفت: با تلاش شهردار و اعضای شورای شهر، هم اکنون دهها طرح در حوزه شهری در این منطقه در دست اجراست.

حسن حسین اوغلی با قدردانی از مساعدت و حمایت فرماندار و امام جمعه پارس آباد از برنامه های شهرداری و شورا، خاطرنشان كرد: با حمایت و تلاش این عزیزان، حلقه خدمت رسانی به مردم تکمیل شده است.



ارسال نظرات