در اولین روز از هفته دولت فرماندار و کلیه روسای دستگاههای اجرایی پارس آباد ضمن دیدار با امام جمعه با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر تجدید میثاقی دوباره با شهیدان بستند.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۴۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در اولین روز از هفته دولت مسئولین پارس آبادمغان به دیدار ائمه جمعه این شهرستان رفتند.

در این دیدار اکبر صمدی فرماندار پارس آباد با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از افتتاح 69 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 111 میلیارد و 340 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح بخشی از پروژه پایاب خداآفرین با اعتبار 50 میلیارد تومان و پایاب شبکه فرعی جهاد کشاورزی با اعتبار 34 میلیارد تومان از پروژه های قابل افتتاح و مهم شهرستان پارس آباد در هفته دولت است.

وی همچنین از سفر استاندار اردبیل به شهرستان پارس آباد در روز یکشنبه 7 شهریورماه 95 برای افتتاح همزمان 69 پروژه در دبیرستان ارشاد پارس آباد خبر داد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی این حکومت با عنایت خداوند و با دفاع وایثار شهدا، مردم و مسئولین حفظ شده است.

وی افزود: هفته دولت هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردان است که در مدت کوتاه خدمت خویش کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام دادند که ویژگی های این دو شخصیت برجسته باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه پارس آباد خدمت بی منت به مردم را از وظایف مدیران نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: خوشبختانه دلسوزان نظام اقدامات و دستاوردهای خوبی در شهرستان داشته است که هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان آنها را برای مردم بازگو کنند.

در اولین روز از هفته دولت همچنین امام جمعه، فرماندار و کلیه روسای دستگاه های اجرایی پارس آباد با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن تجدید میثاق با شهیدان، به غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا پرداختند.

افتتاح 7 پروژه عمرانی شهرداری و 3 پروژه مدیریت برق پارس آباد از دیگر برنامه های اولین روز هفته دولت در این شهرستان بود.



ارسال نظرات