70 منتخب در جشنواره برترین های مساجد استان کرمانشاه تجلیل شدند

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نبی اکرم(ص) در حاشیه مراسم جشنواره برترین های مساجد استان کرمانشاه گفت : از 70 نفر از برترین ههای مساجد سراسر استان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، 

سرهنگ قبادی بصیر معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از برترین های مساجد استان کرمانشاهکه به مناسبت گرامی داشت روز جهانی مسجد در محل مسجد ثاراله شهر کرمانشاه برگزارشد گفت: در این مراسم مسئولین و متولیان مساجد شرکت دارند و تعداد 70 نفر از برترینهای مساجد استان تجلیل شد. از هر شهرستان پنج نفر برتر بعنوان ارکان موثر در مسجدمورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ قبادی بصیر درادامه گفت این مراسم به همتستاد هماهنگیی مساجد استان که متشکل از نماینده محترم ولی فقیه   ادارات کل اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی ،سازمان تبلیغات ، مدیریت حوزه های علمیه استان و شهرداری کرمانشاه برگزارشده است . وی برگزاری این مراسم را نمونه ای از همکاری و تعامل دستگاهای متولی امورات مسجد دانست و گفت : مشابه این ستاددر سطح شهرستانها نیز تشکیل شده و مراسمی شبیه این مراسم نیز در همه شهرستانها برگزار خواهد شد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه درادامه افزود ستاد هماهنگی مساجد استان به ریاست نماینده محترمولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انشااله بعنوان یک ستاد دائمی تشکیل شده وامید است این ستاد بتواند در رونق مساجد استان نقش آفرینی موثری داشته باشد.

اتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات