به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود رونمایی از «یادمان اولین شهید دفاع مقدس کشور» در شهرک امینیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با روز جهانی مسجد از یادمان اولین شهید دفاع مقدس کشور در شهرک امینیان شاهرود رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شاهرود حجت الإسلام و المسلمین امینی، طلاب و فضلا، خانواده‌های شهدای منطقه و جمعی از مردم و بسیجیان منطقه برگزار شد، امام جمعه شاهرود، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باید همیشه در دل‌ها زنده نگهداشته شود، افزود: یاد شهدای دفاع مقدس، روح‌بخش و موجب زنده‌نگهداشتن یک جامعه است و می‌تواند تعالی‌بخش فضای معنوی و اخلاقی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برگزارکنندگان این محفل، گفت: باید مردم و همگان در احیاء نام شهدا و اهداف آنها اهتمام کنند و بدانند یاد شهدا در همه عرصه‌ها، نجات‌بخش و امیدوارکننده است.

در ادامه این مراسم سعید اللهیاری یکی از فرماندهان دفاع مقدس نیز با گرامیداشت یاد شهدای منطقه شهرک امینیان شاهرود بخصوص اولین شهید دفاع مقدس کشور شهید محمدحسین دامغانی، یکی از وظایف مهم همگان در شرایط امروز را زنده نگهداشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده های معظم آنان عنوان کردند، و از پایگاه بسیج منطقه، بخاطر برگزاری چنین مراسم با شکوهی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

لازم به ذکر است که این محفل باشکوه و معنوی، در شهرک امینیان شاهرود محل سکونت خانواده محترم شهید دامغانی، و به یاد شهدای این منطقه، به همت پایگاه بسیج حزب الله برگزار شد.

در پایان این محفل، حجه الاسلام و المسلمین امینی با مادر شهید محمدحسین دامغانی اولین شهید دفاع مقدس کشور دیدار و دقایقی به گفتگو پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها