خبرهای داغ:
به گفته احد آزادی‌خواه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، در حال بررسی پیشنهادی در رابطه با تربیت حافظان قرآن کریم در راستای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

 حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو یی در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به بخش فرهنگی لایحه برنامه ششم توسعه گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در حال بررسی پیشنهادات مطرح شده در رابطه با این بخش هستند.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی در این کمیسیون در حال رسیدگی است، توسعه فعالیت‌های قرآنی است؛ با توجه به اینکه جای خالی این موضوع در برنامه ششم دیده می‌شود، کمیسیون تلاش می‌کند به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود: در همین راستا پیشنهادی در رابطه با موضوع حفظ قرآن کریم در حال بررسی است که هنوز نهایی نشده است.

احدی‌خواه با بیان اینکه در این زمینه اسناد بالادستی همچون سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی را ملاک کار خود قرار داده‌ایم، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر تربیت ۲۰ میلیون حافظ قرآن کریم تأکید کرده‌اند و پیشنهادی که در این زمینه مطرح شده در راستای تحقق مطالبه ایشان است.

وی همچنین در مورد جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز که قرار بود این هفته برگزار شود، گفت: قرار بود جلسه‌ای با حضور اعضای فراکسیون این هفته و در همین ایام برگزار شود که به دلیل فشردگی کار کمیسیون‌ها به دلیل رسیدگی به لایحه برنامه ششم این اتفاق نیفتاد اما قرار است پس از بررسی این لایحه، در اولین فرصت این جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات