محمدعلي ملاكي از پرداخت 1.5 ميليارد تومان تسهيلات طرح‌هاي زودبازده در تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۵۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

محمدعلي ملاكي فرمانده سپاه ناحيه امام علي(ع) تنگستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري اظهار داشت: سپاه ناحيه امام علي(ع) شهرستان در طول سال با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي در سطح تنگستان كارهاي بسيار خوب و ارزشمندي از جمله احداث و تكميل پروژه‌هاي عمراني خانه نيازمند، عالم، پايگاه‌هاي مقاومت غسالخانه، ساخت و تكميل مساجد و اماكن مذهبي انجام داده است.

وي افزود: در كل استان يك‌هزار و 121 خانه نيازمند در حال احداث است و اميدواريم تا پايان سال تكميل شود.

فرماندهي سپاه ناحيه امام علي(ع) تنگستان گفت: كمك به نيازمندان كميته امداد و توزيع لباس و پوشاك ميان افراد نيازمند در سال 94 انجام شد و همچنين ايجاد بيمارستان صحرايي در شهرستان نتيجه بسيار مطلوبي در پي داشت.

وي افزود: يكي از مؤلفه‌هايي كه در راستاي اقتصاد مقاومتي و طرح‌هاي زودبازده توسط سپاه و بسيج اجرا مي‌شود تسهيلات پرداختي بوده كه در سال 93 بيش از يك ميليارد 300 ميليون تومان و در سال 94 اين رقم به يك‌ميليارد و 500 ميليون تومان افزايش يافت و تنگستان به عنوان شهرستان برتر استان معرفي شد.

ملاكي افزود: اين اعتبارات در بخش‌هاي كشاورزي، پرورش دام سبك و سنگين، پرورش مرغ بومي، پرورش قارچ و صنايع تبديلي پرداخت شده است.

ملاكي گفت: بيش از 100 مركز پرورش دام و 20 مركز پرورش قارچ در روستاي مختلف شهرستان فعال شد و 150 مركز پرورش مرغ محلي و سه مركز زنبور عسل احداث شده است.

فرماندهي سپاه ناحيه امام علي(ع) تنگستان بيان داشت: در سال جاري در اجراي طرح هجرت سه بحث بهسازي مدارس شهرستان با همكاري 145 نفر به استعداد 1450نفر روز كار انجام شده كه در بيش از 15 مدرسه شهرستان بوده است.
ارسال نظرات