خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به ضرورت هاي شناخت جريان هاي سياسي گفت: شناخت جريان هاي سياسي در تبيين و تحليل حوادث نقش بسزايي دارد و موجب شناختن دوست از دشمن می شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۳۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

سروان سعید دهنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه کرمانشاه، با اشاره به ضرورت هاي شناخت جريان هاي سياسي گفت: شناخت جريان هاي سياسي در تبيين و تحليل حوادث نقش بسزايي دارد و موجب شناختن دوست از دشمن و خودي از غير خودي مي شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: تعيين مواجهه و موضع گيري مناسب در برخورد با جريانات سياسي بر اساس رسالت پاسداري از انقلاب يكي ديگر از ضرورت هاي جريان شناسي سياسي در ايران است.

دهنوی ظرفيت سازي و كارآمدسازي سپاه و بسيج در مقابله با تهديدات سخت، نيمه سخت فراروی جمهوري اسلامي ايران را نيز يكي ديگر از ضرورت هاي جريان شناسي سياسي در ايران دانست.

 
سروان دهنوی در پایان به اهم برنامه ها و فعالیت های پیش روی سیاسی ناحیه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از فعالیت های سیاسی بروز رسانی سیستم اداری سیاسی ناحیه ، ساماندهی مربیان سیاسی ، ارتباط گسترده با بسیجیان ، برپایی گرده همایی های سیاسی متعدد ، بالا بردن دانش سیاسی مربیان و هادیان سیاسی است.

ارسال نظرات