یادواره شهدای پیشمرگ و مدافع حرم مازندرانی در سنندج برگزار می شود

سرهنگ پاسدار جواد بخشی از برگزاری یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان و شهدای مدافع حرم استان مازندران با محوریت شهیدان بلباسی و کابلی در اردوگاه شهید بروجردی سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۷۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا، مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا با اشاره  به اینکه برنامه های فرهنگی راهیان نور  بهترین راه  برای مبارزه با دشمن در حوزه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است  خاطر نشان کرد:  طبق برنامه ریزی صورت گرفته   حدود 3500 زائر مازندرانی  در  بازه ی زمانی  20 روزه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.معاون هماهنگ کننده و مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا از اعزام 3500 زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی از برگزاری یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان و شهدای مدافع حرم استان مازندران با محوریت شهیدان بلباسی و کابلی در اردوگاه شهید بروجردی سنندج خبر داد.

وی هدف از اعزام کاروان های راهیان نور را  آشنایی نسل جوان  با رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه ی اخلاص، ایثار و شهادت طلبی خواند و افزود: برنامه های متعدد فرهنگی برای این اردوها در نظر گرفته شده است که از جمله آن را می توان به برگزاری یادواره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان و شهدای مدافع حرم مازندران  دانست.

معاون سپاه کربلا گفت: برگزاری رزمایش فرهنگی، ایجاد نمایشگاه کتاب با تخفیف 40 درصد ، ایجاد نمایشگاه مدافعان حرم، استقبال از زائرین و.... را  از موارد اجرایی اردوهای راهیان نور است تا ان شا الله امسال هم بتوانیم همچون سال های گذشته در کمال امنیت و آرامش  راهیان نور غرب را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

سرهنگ بخشی  در ادامه عنوان داشت: زائران مازندرانی در این اردوی 4 روزه از یادمان های باشماق، تپه الله اکبر، باشگاه افسران، دریاچه زریوار و سایر یادمان های کردستان بازدید بعمل می آورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان با اشاره به  اهمیت اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم این هجمه های جنگ نرم را پاسخ دهیم باید این اقدام مهم و اثر گذار را مورد  توجه و تاکید قرار دهیم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها