خبرهای داغ:
در دیدار با خانواده شهیدان "عامریان"و"دوست محمدیان" عنوان شد ؛

لوح تندیس اجلاسیه شهدا به 1400 خانواده شهید گرگانی اهدا خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه استان گلستان گفت:لوح تندیس اجلاسیه شهدا به 1400 خانواده شهید گرگانی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۵۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر  در مراسم اهدای تندیس اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به خانواده شهدای شهرستان گرگان با بیان این خبر اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته دولت عملیات بزرگ فرهنگی دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران را آغاز کردیم .
وی تصریح کرد: با حضور فرماندار شهرستان گرگان از دو خانواده شهید یحیی عامریان و شهید ابراهیم دوست محمدیان امروز دیدار شد و از دیدگاه‎های آنها برای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان استفاده کردیم.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با این دیدارها از خانواده شهدا در راستای حضور در مراسم اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان دعوت به عمل آید.
مهاجر بیان داشت: یکی از نکات مهم در برگزاری اجلاسیه تکریم از خانواده شهدا است و در این دیدارها بهره‎گیری از دیدگاه خانواده های شهدا برای برگزاری باشکوه‎تر اجلاسیه به جا و نیکوست.
وی از نصب پرچم بر سر درب منازل شهدا در تاریخ 18 آذر ماه به صورت همزمان در منزل شهدا شهرستان گرگان خبر داد و گفت:اگر خانواده شهدا اتاقی را به نام شهید در منزل داشته باشند سپاه ناحیه گرگان به دنبال این است که اتاق شهید را به عنوان بیت شهید در منازل خانواده شهدا فضا سازی کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها