همزمان با فرارسیدن روز پزشک با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی لشکر 27 حضرت محمدرسول الله(ص)از مسئول بهداری لشکرتقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۵۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ همزمان با روز بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک طی مراسمی از مسئول بهداری لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) تجلیل شد.

حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 27در این مراسم اظهار داشت: اسلام همانطور که نسبت به سلامت روح و جان که از زلال ایمان و تقوی الهی سرچشمه می گیرد توجه دارد در حوزه بهداشت و سلامت هم سفارشات فراوانی دارد و کتابهای فراوانی توسط بزرگان علوم دینی در موضوع درد و درمان ازکلام اهل بیت (علیهم السلام) همچون طب النبی و طب امام صادق(ع) نگارش شده است.

وی با ذکر روایتی از امیرالمومنین علی(ع) در مورد بهداشت ادامه داد: برای هر زنده ای بیماری و دردی است و برای هر بیماری دارویی است. کسی که بیماریش زیاد شود بهبود او شناخته شود و درمانی نیست برای بیماری که دردش را از طبیب خود پنهان می کند. پس حضور و نقش پزشک در حوزه سلامت و بهداشت اگر بیشتراز سلامت روح و جان نباشد کمتر از آن هم نیست چرا که همه ما را در انجام برنامه ها و وظایف دینی و اجتماعی یاری می نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر27 با اشاره به اهمیت ماموریت لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) که باید همواره برای ماموریت های سخت آماده باشد، سلامت جسم و روح پاسداران، وجود امکانات بهداشت و درمان متناسب با ماموریت و آمادگی رزم را از مسائل مهم و مورد توجه دانست.

گفتنی است در پایان مراسم با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر از مسئول بهداری تقدیر شد.

ارسال نظرات