رئیس اداراه امورشعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان با امام جمعه شهرستان خدابنده در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۷۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداراه امورشعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان با امام جمعه شهرستان خدابنده در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداراه امورشعب بانک مهر اقتصاد استان در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های بانک از برنامه های این بانک در حوزه کار آفرینی و تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد.

عبدالرضا خاتمی با اشاره به نقش بانکها در جریان نقدینگی به عنوان یک نهاد پولی و مالی افزود: بانک مهر اقتصاد می‌تواند با تأمین نقدینگی پروژه‌ها، تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی را تسهیل کند.

وی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا نقش خود در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را به نحو مطلوب ایفا کند.

عبدالرضا خاتمی افزود: از صنایع تولیدی و بومی سازی تسهیلات اقتصاد مقاومتی متناسب با تولیدات کشاورزی حمایت، و به صنایع تبدیلی توجه ویژه ایی می شود.

وی تصریح کرد: بانکها باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که تسهیلات اقتصاد مقاومتی و تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده باید تولیدمحور باشد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در راستای تولید و اشتغالزایی مورد تأکید این بانک است، خاطر نشان ساخت: امسال با تسهیلات پرداختی در این بخش روانسازی بیشتری اتفاق می‌افتد و ضمن ایجاد اشتغال برای خانوارها فضای اقتصادی استان نیز ارتقاء می یابد.

همچنین در ادامه این دیدار امام جمعه خدابنده از فعالیتهای کارکنان بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به آحاد مردم تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات