همزمان با هفته دولت عملیات آبرسانی و تامین آب شرب شهر زنجان و عملیات کلنگ زنی اجرای شبکه فاضلاب شهر زنجان شروع شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۰۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با هفته دولت عملیات آبرسانی وتامین آب شرب شهر زنجان و عملیات کلنگ زنی اجرای شبکه فاضلاب شهر زنجان با حضور دکتر عصفوری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و هیئت همراه شروع شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهر زنجان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، گفت : شروع عملیات اجرای پروژه و نصب و راه اندازی تجهیزات مکانیکی و برقی و تکمیل مخازن 3 شرقی و 3 غربی و ایستگاه های پمپاژ 3 شرقی و 2 غربی شهر زنجان اجرایی خواهد شد.

مهندس علیرضا جزء قاسمی افزود: هدف از اجرای این طرح تکمیل ایستگاه های پمپاژ به ظرفیت یک هزار و 650 لیتر در ثانیه و افزایش مخازن ذخیره آب شرب شهر زنجان به میزان 15 هزار متر مکعب است .

وی اعتبار برآورد اولیه جهت اجرای طرح آبرسانی به شهر زنجان را 52 میلیارد ریال عنوان کرد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به طرح تامین آب شرب شهر زنجان هم اشاره کرد و تصریح کرد: حفر و تجهیز 2 حلقه چاه در شهر زنجان با هدف افزایش ظرفیت تامین آب شرب شهر به میزان 199 لیتر در ثانیه با صرف 14 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی بهره برداری خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اجرای عملیات فاضلاب شهر زنجان خاطرنشان کرد : اجرای بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق پونک ، الهیه و مساکن مهر و انفصالهای شبکه جمع آوری فاضلاب موجود به طول 14 کیلومتر و ایجاد پتانسیل جمع آوری و دفع فاضلاب 10هزار مشترک، یکی از طرحهای اجرایی شرکت در هفته دولت است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان ساخت: برآورد اولیه پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب 33 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات