خبرهای داغ:
در اولین روز هفته دولت با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری، طرح آسفالت راه هشت روستای پیشکوه فریدونشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، روز گذشته در اولین روز هفته دولت با سفر مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان به فریدونشهر طرح آسفالت راه های مواصلاتی  هشت روستای دهستان پیشکوه این شهرستان به طول ۲۵ کیلومتر افتتاح شد.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از طریق قیر یارانه ای و از محل اعتبارات شرکت تعاونی دهیاری ها و دفتر امور روستایی استانداری اصفهان به بهره برداری رسید.

فرماندار فریدونشهر در این زمینه گفت: بعد از این طرح با مساعدتی که از محل قیر یارانه ای انجام شد و با قول مساعد معاونین بنیاد مسکن کشور در سفری که به فریدونشهر داشتند طرح زیرسازی و آسفالت ۱۷ روستای محروم شهرستان را با کمک دفتر امور روستایی و از طریق اعتبارات دهیاری ها در دستور کار داریم.

مسئولین استانی دیروز بعد از مراسم افتتاح آسفالت هشت روستای منطقه پیشکوه به پشتکوه دوم فریدونشهر، یکی از محروم ترین نقاط کشور، رفتند تا از روند پیشرفت طرح نوسازی ۷۵ واحد مسکونی در خطر روستای کلوسه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار