خبرهای داغ:
پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بمناسبت هفته دولت؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت در پیام تبریک خود بیان داشتند : بی شک درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان، استمرار حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تحت امامت ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای است.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین احمدی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت طی پیامی این هفته را به تمام دولتمردان دارای روحیه رجای و با هنر تبریک گفت.
 
متن این پیام به این شرح است :
هفته دولت بهانه ای است که در امتداد شادیهای دهه مبارکه فجر از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل به عمل آید و چه زیباست که این نام به یادمان دو دولتمرد همیشه جاودان یعنی شهیدان باهنر و رجایی در ایام عروجشان به عالم معراج معنون و مزین گردیده است تا دولتمردان ما خلوص و رجاء رجایی و هنر بندگی باهنر را در مسیر خدمت بیاموزند.
نباید فراموش کنیم که همه دول مستقر در نظام جمهوری اسلامی حرمت دارند و فارغ از جناح بازی و گرایشات بایستی حریم شان گرامی داشته باشد.
هرگز اعتقاد نداریم که دولتمرد خاطی هم حریم دارد. دولت به ماهو دولت که تبادر معنوی آن همانا نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ کعبه را می ماند که بالاصاله حرمت دارد و اگر دولتمردی در هر مرتبه ای که باشد(عالی یا دانی) این حریم را پاس ندارد بی گمان منفور معتقدان به ارزشها خواهد شد. چنانکه مردم در تاریخ انقلاب اسلامی از بنی صدر و هماننداو نفرت خود را به منصه ظهور رساندند و بالعکس دولتمردان و خادمان به مردم انقلابی را در همه سطوح، همواره پاس می دارند و به منظور پاسداشت یادشان هرساله به برپایی یادمان اقدام می نمایند.چنانکه باعشق ورزی به رجایی و باهنر هرساله به برپایی یادمان همت می گمارند.
در این مقال و مجال ضمن تبرک و تهنیت هفته دولت به همه ی عزیز ان(کارکنان و مدیران) خدوم این دیار بالاخص راس مخروط استان یعنی استاندار فرهیخته؛ انتظار می رود روح مکتبی رجایی را در قاموس سازمانهای تحت امرخویش بدمند تا هموار از مکر شیطان در امان بمانند چنانکه رجایی با روحیه مکتبی سرسوزنی از مسیر تعبد به احکام الهی و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه غفلت نورزید و باساده زیستی محبوب دلها ماند و از هنر تواضع باهنر درس هایی از جاودانه بودن و ماندگار گشتن را نصب العین خود قرا دهند تا به مصداق آیه الهی به حیات طیبه دست یابند.
بی شک درس بزرگ شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان، استمرار حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تحت امامت ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای است.
زهی به سعادت خادمان دولتی ( در هر رتبه و مقامی) در ایام مفارقت از این دنیا حق الناسی برگردن نداشته و در ادای حق الله نیز از فضل و کرم خداوندتبارک و تعالی بهره مند گردند.
و در نزد شهیدان والامقام انقلاب اسلامی وامام شهیدان (ره) سر بلند محشور می شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها