خبرهای داغ:
سلطنت طلبان و اسرائیل

حمایت کیهان لندن از تبشیری های صهیونیست

رسانه حامی سلطنت طلبان ( کیهان لندن ) با حمایت از فرقه مسیحیت تبشیری به بهانه برپایی کنفرانس سالیانه پروتستان‌ها تلاش دارد چنین القا کند که برخورد قانونی ایران با این تشکیلات جاسوسی را سرکوب مسیحیت نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۵۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، بحث تبلیغاتی برای فرقه های تولید شده از سوی صهیونیست ، غرب و متحدان آنها در میان ادیان الهی سابقه ای به مدت زمان ظهور هر یک از این ادیان توحیدی به شکل و سبک های مختلف داشته است.

 

در این سالها فرقه های متفاوت با تکمیل شدن ضعف فرقه های قبلی برای تشکیلات بعدی بدنبال نزدیک شدن به اهداف خود هستند.در همین راستا فرقه ای برای دین مسیح (ع) طراحی می شود با مهمترین ابزار آن یعنی جاسوسی برنامه های خود را در کشورهای هدف اجرایی می کند.

 

پس از راه اندازی کلیساهای خانگی ، کشیش های تبشیری، این تشکیلات بدنبال عضو گیری های مختلف قرار گرفت.در پی واکنش قانونی کشورهای هدف از جمله ایران با این تحرکات فرقه ای و جاسوسی جریان سازی های تبلیغاتی در رسانه های حامی این فرقه ها در دستور کار قرار می گیرد.

 

این در حالی است که پاسخ قانونی به چنین تشکیلاتی را سرکوب مسیحیان قلمداد می کنند.همچنین جای تعجب درحمایت سلطنت طلبان در میان فرقه ها وجود ندارد زیرا در همان دوران حکومت پهلوی فرقه ای مانند بهاییت یکی از پایه های اصلی در دربار بود.پس با چنین روحیه ای و وابستگی به تشکیلات فرقه گرایی می تواند ادامه بروز بودن این اپوزیسیون را به همراه داشته باشد.

 

نکته دیگر اینکه همین سلطنت طلبان هرزگاهی با تبلیغات و حمایت خود، مظلوم نمایی برای فرقه هایی مانند بهاییت و مسیحیت تبشیری عملا روحیه حمایتی خود از چنین تشکیلات جاسوسی را تبلیغ و ترویج میکند و این جای تأمل دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها