مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشوری به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشوری به میزبانی زنجان با حضور 20 تیم از سراسر کشور خبر داد.

مجتبی بازرگان گفت: ثبت‌نام برای حضور در مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشوری تا 21 مرداد ماه انجام شده و خود مسابقات نیز از سوم تا پنجم شهریورماه در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط عمومی و اختصاصی شرکت‌کنندگان در این مسابقات افزود: این مسابقات صرفا در بخش برادران برگزار می‌شود.

مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان برای نخستین سال میزبانی مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشوری شده است، افزود: طبق ثبت‌نام‌های انجام شده در این دوره از مسابقات 20 تیم از 20 استان کشور حضور خواهند داشت.

بازرگان با بیان اینکه مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشوری در هفت وزن برگزار می‌شود، تصریح کرد: اوزان این مسابقات شامل 60-،66-،73-،81-،90- ،100-و100+ است.

وی با اشاره به حضور 100 تا 120 ورزشکار در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زنجان به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مراسم اختتامیه مسابقات پنج‌شنبه هفته جاری از ساعت 19 عصر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقات به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اتاق بازرگانی استان، واحدهای تولیدی و صنعتی، هیأت ورزش‌های کارگری، هیأت جودوی استان، فدراسیون ورزش‌های کارگری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات