نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

برای روحانی، حریم برجام اهمیت بیشتری دارد یا حریم امام رضا؟

طاهری گفت: شخص رئیس جمهور برای برجام حریم قائل است اما برای امام رضا (علیه السلام) حریم قائل نیست و اگر کسی به حریم امام رضا (علیه السلام) حرمت قائل شد او اعتراض می‎کند که چرا این کار را کرده است!
کد خبر: ۸۷۳۳۳۸۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص موضع گیری آیت الله علم الهدی  نسبت به لزوم لغو کنسرت در مشهد مقدس  با بیان اینکه مواضعی این چنینی از آقای رئیس جمهور کم ندیدیم تصریح کرد:  سخن آیت الله علم الهدی سخن درست و بجایی است و نظر مومنین و متدینین در سراسر کشور نیز این است که حریم ثامن الحجج باید حفظ شود و مشهد را چون سایر شهرها نبینند و منطقی است که قداست شهر مشهد باید حفظ شود.

طاهری در ادامه این مطلب با بیان اینکه اعتراض روحانی روی این مسئله خیلی جالب است عنوان کرد: شخص رئیس جمهور برای برجام حریم قائل است اما برای امام رضا (علیه السلام) حریم قائل نیست، اگر کسی به برجام انتقاد کند رگ گردن او بیرون می‎زند و منتقدان را بی‎سواد و بی‎شناسنامه و عقب افتاده و... خطاب می‎کند، اما اگر کسی به حریم امام رضا (علیه السلام) حرمت قائل شد او اعتراض می‎کند که چرا این کار را کرده است!

وی در خصوص چرایی این نوع اظهارات رئیس جمهور گفت: این موضع گیری رئیس جمهور مانند موضع گیری‎های دیگر دولتمردان است که یک جوی در جامعه ایجاد می‎کنند تا مدتی رسانه‎ها را درگیر این موضوع می‎کند تا از عدم پاسخگویی دولت نسبت به مشکلات و معضلات جامعه کمتر خبر گیرند که این نوعی فرافکنی است.

نماینده سابق مجلس در خصوص تقابل رئیس جمهور با روحانیت با ابراز انتقاد از این نوع رفتار وی بیان کرد: ما از هر رئیس جمهوری انتظار داریم که جایگاه روحانیت را رعایت کنند و از شخص آقای روحانی که هم لباس روحانیت است از او توقع بیشتر است ولی در برخی از موارد شاهد هستیم که نسبت به این مسائل بی‎توجهی می‎کند، در این خصوص روحانیت کشور باید مواضع خود را اعلام کنند الیته نباید ذهن مردم از کوتاهی دولت نسبت به وظایف خود منصرف به این مسئله شود.
ارسال نظرات