مسوول سازمان بسیج کارگری استان زنجان در واکنش به قرارداد وزارت نیرو با یونیت ترکیه در گفتگو با «بسیج»:
رسول اکبری گفت: قرارداد یونیت ترکیه خسارت فراوانی برای ایران ترانسفو ایجاد می‌کند دولت چه بهانه‌ای را برای انعقاد قرارداد با ترک‌ها در نظر گرفته داشته است؟!
کد خبر: ۸۷۳۳۳۸۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
رسول اکبری مسوول سازمان بسیج کارگری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به قرارداد وزارت نیرو با مبلغ بیش از 10 هزار میلیارد تومان با شرکت یونیت اینترنشنال ترکیه اظهار داشت: با توجه به اینکه توان داخلی داریم و شرکت‌هایی همچون ایران ترانسفو پتانسیل بالایی در زمینه‌های مختلف نیروگاهی دارند و در ضمن اینکه با وجود شرکت‌های اقماری در شهرری و غیره توانسته  4000نفر اشتغالزایی داشته باشد محصولاتی که تولید می‌کنند خدمات پس از فروش کالایی را داشته و ارزان قیمتی می‌باشد.

وی با بیان اینکه قرارداد با یونیت ترکیه عقلایی نیست افزود: بنا به فرمایشات رهبری ، توانمندی . کالاهایی که در داخل داریم حرام است از بیرون تهیه کنیم قرارداد با ترکیه منجر می‌شود تا حداقل 4000 نفر نیروی ایران ترانسفو بیکار شوند.

اکبری بیان داشت: در چند سال پیش ایران ترانسفو دچار تعطیلی چند روزه‌ای شد که بازاریان  شهر زنجان بیانیه دادند تا مشکلات این کارخانه سریع حل شود چون در بازار هم رکود حس می‌شود.

مسوول سازمان بسیج کارگری زنجان اذعان داشت: قرارداد یونیت ترکیه خسارت فراوانی برای ایران ترانسفو ایجاد می‌کند دولت چه بهانه‌ای را برای انعقاد قرارداد با ترک‌ها در نظر گرفته داشته است؟! کشورهایی چون آلمان و بقیه کشورها در پی محصولات ایران ترانسفو هستند ولی در دولت وابستگی به شرکت‌های خارجی بیشتر بوده و برای ایران ترانسفو جایی و قراردادی در نظر نگرفته است.

ارسال نظرات