خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: هم زمان با هفته دولت، تامین برق پمپاژهای مسکن مهر 1 و 2 سهند توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۹۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی این شرکت، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ایین افتتاح این طرح گفت: اعتبار صرف شده برای انجام این طرح 18 میلیارد ریال می باشد که از محل منابع استانی و ملی تامین شده است..

افشین روشن میلانی با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین آب شرب شهر جدید سهند، افزود: بیش از چهار کیلومتر خط فشار متوسط هوایی و سه کیلومتر خط فشار متوسط زمینی احداث شده است.

وی مهم ترین ویژگی این طرح را همکاری مسئولان منطقه و استان در مراحل مختلف اجرای آن برشمرد و تاکید کرد: تامین برق مطمئن برای پمپاژ ها، آبرسانی مطمئن را نیز برای شهر سهند در پی دارد.

همچنین در این مراسم فرماندار اسکو با قدردانی از زحمات کارکنان توزیع برق تبریز، بیان کرد: برخی سازمان ها ساعت وار کار می کنند و به همین علت خدمات ایشان به چشم نمی آید که توزیع برق نیز یکی از این سازمان ها و از مهم ترین آن هاست.

مرتضی محمد زاده با بیان اینکه تعداد واحد های افتتاح شده مسکن مهر سهند هم اکنون به بیش از 32هزار واحد رسیده است، افزود: ساخت واحد ها تنها بخشی از کار است و بخش دیگر آن ایجاد تاسیسات مورد نیاز است تا واحد ها قابلیت سکونت داشته باشند که با همت سازمان های خدمات رسان این مهم نیز، محقق شده است.

وی با اشاره به وجود مشقات و محدودیت های مختلف در زمینه توسعه شهرستان اسکو، افزود: با این وجود، شاهد حرکت رو به رشد توسعه در منطقه هستیم.

ارسال نظرات