رهبری فکری جامعه برعهده رسانه هاست/حاکمان خادمان جامعه اند

رسانه‌ها رهبری فکری جامعه را برعهده دارند و قدرت و دولت در اختیار افرادی قرار دارد که رسانه ارتباط جمعی در اختیار داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمدی با بیان اینکه خبرنگاران نباید هر خبری را نقل کنند چرا که رسانه‌ها امروزه نقش موثری در پویایی جامعه دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها رهبری فکری جامعه را برعهده دارند و قدرت و دولت در اختیار افرادی قرار دارد که رسانه ارتباط جمعی در اختیار داشته باشد.

سید مهدی احمدی در همایش تجلیل از خبرنگاران مرکز استان، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: در ادبیات دینی ما حاکمان خادمان هستند و حکومت به معنای خدمت‌گذاری است.

وی با بیان اینکه در ادبیات دینی ما خدمت یک نعمت الهی بوده و باید شکر گذار این نعمت الهی باشیم، تصریح کرد: امام(ره) خدمت‌گذاری را یک افتخار برای خود می‌دانست و به اقشار ضعیف جامعه احترام می‌گذاشت چرا که خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک نعمت است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در قرآن سوره‌ای با عنوان نباء داریم که به معنی خبر است، افزود: خبرنگاران رسالت انبیا الهی را  دارند و خبرنگاران باید تجلی صفات انبیاء باشند.

وی به مشکلات فراروی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: احترام به افکار عمومی جامعه را از وظایف رسانه‌ها بوده و خبرنگار رسانه را ابزاری برای اعمال سلایق و علایق شخصی خود استفاده نمی‌کند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه متاسفانه برخی از خبرنگاران از رسانه استفاده ابزاری می‌کنند، افزود: حفظ و صیانت از مصالح نظام جمهوری اسلامی و مقدسات دینی از وظایف رسانه‌ها است.

احمدی از راه‌اندازی معاونت فرهنگی  و مرکز رسانه در شهرداری ساری خبر داد و گفت: پروژه شهرداری ساری با پیوست فرهنگی در سطح شهر اجرایی می‌شود.

تسنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها