خادمی در گفتگو با «بسیج»:

وزارت نفت میادین نفتی بکر را با پورسانتی خوب به خارجی‌ها واگذار می‌کند

هدایت الله خادمی گفت: وزارت نفت میادین مشترک نفتی و میادینی که دارای مشکلات عدیده است را از یاد برده و پورسانت بگیر شرکت‌های خارجی شده است که میادین نفتی اکتشافی توسط کشورمان که فاقد مشکلات است را واگذار کند.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وزارت نفت در قراردادهای جدید نفتی، شرکت‌های خارجی را به میادینی که مشکلات فنی دارند، میادینی که مشکلات شان حل شدنی نیست یا در میادین مشترکی که در عربستان مشکل داریم نمی‌برد، بلکه میادین بکری را به طرف های خارجی معرفی می کند که خودمان اکتشاف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس از IPC  اطلاعی ندارند افزود: چرا باید وزارت نفت خودمختار به قراردادهای چدید نفتی بپردازد و مجلسی که باید در راس همه امور قرار داشته باشد اعم از نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش در این باره چیزی ندانند و اجازه نمی‌دهند مردم بدانند.

خادمی بیان داشت: وزارت نفت رفتار دیکتاتور منشانه‌ای را در پیش گرفته است و این روش با محوریت انتخابات دموکراسی که در کشور داریم منافات جدی دارد، کارشناسان جرات ورود و ارزیابی قراردادهای جدید نفتی را ندارند.

وی در خاتمه افزود: وزارت نفت میادین مشترک نفتی و میادینی که دارای مشکلات عدیده است را از یاد برده و پورسانت بگیر شرکت‌های خارجی شده است که میادین نفتی اکتشافی توسط کشورمان که فاقد مشکلات است را واگذار کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار