برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در زنجان

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست حمید رضا شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۶۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد تکریم از ایثارگران است گفت: امنیت پایدار جمهوری اسلامی در دنیا، مدیون ایثار و شهامت شهدا می باشد.

شهبازی در خصوص برخی تحرکات نافرجام گروههای تکفیری در غرب کشور افزود: از خود گذشتگی هموطنان ما در سوریه و موفقیت و صلابت آنها در دفاع از حرم، نشان از عظمت و شکوه این پایمردی دارد.

وی بر ایجاد کانال دفاع مقدس در شبکه های مجازی تأکید داشت و اظهار داشت: با استفاده از جذابیت های شبکه های مجازی می توان اهداف دفاع مقدس و زوایای مختلف آن را برای جوانان و دانش آموزان تبیین نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اجرای مانور و بازخوانی برخی عملیاتهای جنگ تحمیلی را از جمله اقدامات اثر گذار دانست و افزود: این برنامه ها جاذبه های خوبی برای همه اقشار مختلف مردم دارد.

شهبازی با بیان اینکه دفاع مقدس به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، گفت: همه افرادی که در این دوران زحمت کشیدند در همایش تجلیل از پیشکسوتان حضور خواهند داشت چرا که کشور امروز نیازمند این همدلی و اتحاد است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان ساخت: ساخت المان و یادمان های شهدا اقدامی ماندگار است که فرمانداران شهرستانها با تشکیل کمیته ای زیر مجموعه ستاد دفاع مقدس موضوع را پیگیری نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار