خبرهای داغ:
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شماري از مديران متخلف گروه‌ها و کانال‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي را دستگير کرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۶۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا مديران 450 صفحه، کانال و يا گروه در شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي در سطح کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت، احضار و بعضی دستگير شدندکه از این تعداد 64نفر توسط معاونت اطلاعات سپاه نینواگلستان فراخوان و دستگیر شده اند.
بر اساس اين گزارش، اين افراد در حوزه‌هاي ضد امنيت اخلاقي، چرخه مدلينگ مجرمانه و توهين به عقايد ديني مردم فعاليت مي‌کردند.
اين افراد که در پيام‌رسان‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي تلگرام، واتس اپ و اينستاگرام فعاليت مي‌کردند، بر اساس بندهاي الف و ب فهرست مصاديق محتواي مجرمانه مورد تعقيب قضايي قرار گرفته‌اند.
بنا بر اين گزارش، دستگيري اين متخلفان سايبري در پي افزايش سطح مطالبات عمومي جامعه براي برخورد با این کار با هدف حمايت از کيان خانواده و جامعه اسلامي صورت گرفته است و
گزارش‌هاي مردمي ارسالي نقش موثري در شناسايي اين افراد داشته است.

 
بر همگان روشن است که گسترش روز افزون شبکه‌هاي اجتماعي در کنار مزاياي آن، آسيب‌هاي فراواني را نيز ايجاد کرده است. افزايش بيش از پيش محتواي ضد اخلاقي و ضد ارزشي که کيان خانواده را هدف قرار داده، از جمله اين آسيب‌هاست
 
لازم به ذکر است با افرادي که با اقدامات مجرمانه خود، باعث از ميان رفتن امنيت اخلاقي و گسترش محتواي ناسالم شوند، برخورد قضايي مناسب صورت خواهد گرفت.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها