خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج در باغملک ،طی مراسمی با حضورسرهنگ طاهری فرمانده سپاه ناحیه باغملک،سرهنگ جانی زاده مسئول بازرسی ناحیه ، شورای پایگاه و هیت امناء مسجد سیدالشهداء تودیع معارفه فرمانده پایگاه امام حسین(ع) برگزارشد
کد خبر: ۸۷۳۳۴۷۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

در این مراسم ، سرهنگ علی طاهری با بیان اینکه یکی از افتخارات ما بسیجی بودن است ، گفت:  بسیجی واقعی  بودن  مستلزم داشتن تفکر بسیجی است و این تفکر باید ترکیبی از فرهنگ عاشورایی،  باور و تعهد باشد تا اثر بخش و ماندگار شود.
وی افزود: نمونه بارز بسیجی وار کار کردن را در سال گذشته از بسیجیان پایگاه امام حسین(ع)  شاهد بودیم و علیرغم همه ی مشکلات پیش رو با بهره گیری از تفکر و روحیه بسیجی، فرمانده این پایگاه در جشنواره مالک اشتر توانست در عملکرد  رتبه برتر کشور را بدست آورید.

فرمانده سپاه باغملک در این جلسه  افزود : کار بسیج یک کار فرهنگی است و انجام کارهای فرهنگی یک سرمایه گذاری است و با توجه به سوابق ارزنده آقای نیکویی و همه بسیجیان این پایگاه ، قطعاً حمایت های لازم را در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داشت .

سرهنگ طاهری در ادامه تأکید کرد : ما باید آمادگی همه جانبه در کلیه بخش ها داشته باشیم و این نکته را فراموش نکنیم که کشور ما هر لحظه می تواند در مورد هجمه دشمنان این نظام قرار گیرد و در کنار توجه به اقتصاد و معیشت مردم ، عرصه نظامی را هم فراموش نکنیم زیرا اقتصاد در سایه امنیت معنا پیدا می کند .

در این پایان  سرهنگ طاهری  ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ و خدمات بسیار فدایی در زمان تصدی آقای حمید رضایی  در مسئولیت فرماندهی پایگاه، حمدالله نیکویی را به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام حسین(ع)معرفی و برای وی توفیق و موفقیت در این جایگاه را از خداوند متعال خواستار شد و از وی خواست تا در جهت هرچه پررونق تر کردن فعالیت های این پایگاه تمام تلاش خویش را بکار بند



ارسال نظرات
پر بیننده ها